12000 steg..

Japp så långt skulle man tydligen gå per dag om man är i min ålder, både män o kvinnor.. för hälsans skull alltså. Var sjukgymnasten som satte upp nån info från nån undersökning. Låter som hiskeligt mkt fast visserligen pinnar man ju på rätt bra nuförtiden...

Men vet  ni nu längtar jag efter att T ska slå igen sina blå så att jag får ta fram min stora snarrapåse , dock verkar det inte vara direkt nära än.. blev ingen träning idag nehepp lite godis istället he he..

Har en liten plan ang mitt jobb, vad det är förtäller jag er lite senare men känns som en bra ide...

Var förressten så kul oå jobbet idag, för idag var det en ny distriktsläkare där o oj vad damerna på mitt jobb fnittrade åt vad han sa, lite kul se damer i min mors ålder fåna sig så för en man he he, visserligen såg han rätt bra ut för sin ålder, fast stjärt uppfattade damerna minsann he he.. Karlsloken hade typ rosa björn borg under sina vita byxor.. ja ja jag log lite för mig själv o tänkte att han trivs nog. Han måste ju aif märka uppmärksamheten. Han tyckte nog dock det var lite jobbigt när en person typ följde han överallt o skulle visa precis allt, herregud karln är ju typ 50bast han fattar nog hur en kaffemaskin fungerar ha ha...

Men men nu dags för en film så see u...
kyssen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback