.......

Skolan idag: Shit pommfrittes vi fick godkänt på vårt arbete utan en enda korrigering, fy fan vad vi är bra!!! =)
Har sen suttit med gruppen inför seminariet på onsdag ,tycker vårt ämne vi valt att disskutera är intressant, handlar om fettma, dagens sjuka idealbilder o bland annat medias inverkan. Skulle kunna bubbla massor om detta nu men jag spar det till en annan gång...

Vet för övrigt inte om jag ska droppa nu med en gång eller kanske kirra första delen av kursen...fast fick idag hära att upplägget till nästa år skulle ändras o då spelar ju kanske inte det lilla delmomentet jag hinner göra nu nån roll... hmm hmm ja ja vi får se..

Känner mig lite hängig, vet inte om det är brist på sömn, min förkylning eller för mkt tankar i omlopp... Borde skippa träningen men känner för att köra järnet o rensa bollen lite, skulle behövas, men hmm borde nog vila lite egentligen....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

GRATTIS! F.. vad skönt att bli godkänd! Vad sägs om att brassa lite käk och dricka lite gott nu när Johan är ledig? Hör av er // Fredrik

2008-02-04 @ 20:12:38
Postat av: Anonym

Tack ja det var lovely!!
Ja det skulle vara trevligt, i fall vi inte drar iväg nånstanns nu när det blir lediga inget plannat helt klart än.. så det blir nog inget men vi kan ju höras av!!!

2008-02-05 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback