......

tja tja....

Sitter här o försöker klura ut lite dagistider, dock lite svårt eftersom jag ännu inte riktgt helt hundra vet mina jobbtider, eller ett hum har jag men inte helt säkert ska sätta oss ner o kika på det på måndag...

Känner mig som sagt bättre idag om än jag faktiskt hade lite feber imorse oxå.. men idag har jag iaf levt lite mer normalt med lunch på stan med Anna o Flower o efter det bar det av till busfabriken, hmm jag kände väl där att oj då det kanske var lite att ta i att böja springa runt o härja där.. he he.. fast är man barnslig så är man =) var iaf lugnt o lite folk så det var skönt...

blir iaf att ta det lugnt framför teven idag, eller tindriz lär inte göra det om hon är vaken, för hon är såååå söt när hon ser på let's dance, hon dansar fan mer än dem o hela tiden.. =)

En annan sak som jag tyckt skulle bli rätt kul verkar inte bli av, hmm trist men inget att göra åt..ja ja får väl se hur det blir o vad som sker, jag har ju iaf barnvakt så antigen blir det, eller så blir det att se på senamatchen o kanske mysa till det lite där eller så blire andra planer....e ju länge kvar he he...

ja ja nu äre iaf time för mitt sköna bad =)

See u!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback