..

Saker som gör mig glad för tillfället:

* Umgås o skratta lite med en el flera goda vänner...

* Lite mys är ju aldrig fel....;-)    

* Ja jag erkänner shoppa gör mig fan glad, tänk om nått av dem fina sneakersen jag såg fått följa med mig hem idag, oj! då hade jag varit ruskigt glad nu :-)

* okej skadeglädje är oxå rätt skoj, ni vet när man liksom bara får skratta lite åt nån, som kanske snubblar eller nått sånt he he....

* att sova göra mig otroligt glad, dan efter åtminstone he he...

* överraskningar är aldrig fel, inga stora saker men bara nån liten "sak"/gärning som kanske visar att man bryr sig lite..

* kramar o närhet  oj ja det gör en glad , om jag förstås inte redan somnat o sover djupt o blir väckt he he...

* en fet extra slant på mitt konto skulle göra mig mycket glad nu...

 hmm insåg att det fanns rätt många saker...är iaf skönt att man kan känna sig rätt lätt glad...för just nu känner mig lite pendlande, ja beror la på att det är de trevliga dagarna som vi tjejer tyvärr måste ha vajre månad nu.. men även lite andra saker som rör sig i mitt huvud.. he he men det är nog bra det med... kanske ska försöka få hem nån bra film nu tills ikväll så jag får garva lite känns som att det vore skönt.. men fan snart vill jag kramas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback