.......

Idag var inte lika stressig om än så klart mkt att göra, men jag hann iaf ha iaf en halvtimmes lunch.. Imorrn är den andra ssk,n tillbaka, jag kommer ändå ha en del egna pat men har sagt att jag vill  få gå lite mer brevid oxå är ännu så mkt som jag inte sett el gjort på aplänge..  men men idag kunde jag iaf smita 10 min tidigare o hämta hem dottra min som var sist på dagga oj oj vad trött hon är dessa dar, men tur det bara är en dag i veckan ( o snart ingen för när sässen är slut behövs det ju ej) fast skönt hon har rätt bra tider de andra dagarna...

Blir nog en tidig kväll för både mig o stumpzi idag, jag känner mig oxå lite trött...ska passa på att bara ta det chill nu när jag har kvällen för mig själv, ska ta ett härligt bad när gummz somnat o så hoppas jag d är nått bra på teve sen,..

2 olika saker som upptar mina tankar ibland, en sak jag verkligen skulle vilja göra, typ NU ähh men iaf snart, fan abstinens får jag, men lite trist känns d allt... Den andra saken är hur lustigt det kan bli, herregud det spökar lite från old old days... var nog uppdateringen i lördags, dessutom pratade vi om dessa old days,(snackar alltså om typ 7-10år tillbaka nu, får en liksom att inse hur fucking old man börjar bli) vilket jag inte riktigt förstår varför.. hmm oh my alltså.. ja ja... var ju bra skoj iaf.. om än väldigt oväntat..

Skönt imorrn onsdag= min kortare dag, sen torsdag =ledigt o så bara fredag så helg igen, ja känns som att denna vecka oxå kan svicha iväg fort....
Det här med träningen ska jag erkänna att jag inte direkt har haft vare sig ork el lust med när man jobbat till 17, men kanske ska dra iväg imorrn, plus tors o så ev lör+sön eller nån av dem dagarna. Så va fan de blir iaf 2-4ggr, de får helt enkelt räcka så här till en början, sen när det blir vår o man kommer in i jobbet mer så kanske man snipppar iväg efter jobbet oxå, men va fan man springer på rätt bra där oxå, dessutom verkar man ju inte hinnaika alla dar heller he he he....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback