ännu sjuker..

fy bubblarns febrig o hängig ännu, men nu harj ag iaf proppat i mig lite panodil så det känns lti bättre för ett tag iaf.. blir nog att lägga sig i sängen o slökika på teven lite.. orkar inget annat faktiskt.. inget seminarium blir det nog heller, känns lite som waiste of time..

MEN jag har iaf mumsat lite onyttig middag o snart ska jag äta min semla yummie =)

Hoppas jag blir frisk nu bums omedelbart med detsamma, har massa saker jag vill göra, har liksom inte tid gå omkring o vara hängig =)

hmm nejdå, det var inte sista gången, hoppas jag verkligen!! =)

har för övrigt kanske ändrat mig angående min arbetstider igen, hoppas att det kanske går bra att jobba som hon först föreslog, skönt vara ledig en hel dag istället o sluta tidigare en dag.. hmm helst vill jag jobba länge mån-ons då för då kan det bra bli 1 lång dag/ v för tindriz o det känns ändå helt ok...ja ja vi får ju se vilket som blir väl egentligen bra...

Just ja fick precis ett roligt mess med ett roligt förslag med lite häng med damerna o käk o grejjer, vore ju supernicigt.. hmm dock var det just precis den enda inbokade lördagen jag har just nu.. Fast iofs det jag redan plannat att göra o det där med ladies ligger ju grymt nära varandra på samma gata typ 100m ifrån varandra så jag kanske kan glida över till damerna en sväng under kvällen iaf.. hmm ja ja vi får se..det som redan är planerat blir säkert iaf grymt trevligt så vi får la se kanske skippar ladiesen denna gång då, blir säkert en del häng under slutspelet ändå (hmm om det nu blir så att säga vet vi ju inte ens ännu...)


nej fy nu orkar jag inte bubbla mer måste hoppa ner i sängen nu o krypa ner under täcket hoppas ni alla det bra...

puss puss puss, extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

Nämen nu får du krya på dej!! Fy vad jobbigt att va sjuk.. Dock en skön ursäkt att få ligga och mysa en extrastund ;-) Men då ska man vara lite lagom sjuk...

Postat av: spookface

krya på dej..

2008-02-06 @ 19:03:48
URL: http://spookface.bloggagratis.se/
Postat av: Cicci

Krya på dig gumman.
Skickar varma kramar över atlanten.

2008-02-06 @ 19:42:04
Postat av: Cammi

Krya på dig vännen så du är frisk när du ska börja på nya jobbet :-) Vad skönt att ha ett jobb med normala arbetstider som man dessutom kan påverka lite själv! Själv har jag sökt ett jobb på 75%, heltid känner jag inte alls för nu när gumman är så liten...man vill ju hinna vara mamma oxå!

2008-02-06 @ 21:38:23
Postat av: Anonym

Tack så mkt allihopa!!!

Cammi:Ja vad kul jag ska hålla tummarna, ja jag ska ju oxå jobba 75% känns som att det räcker, synd bara att det inte rullar in så mkt kosing då ssk lönen inte är så bra o dessutom sämre utan noll OB..men va fan blir bra ändå =) Håller som sagt tummarna nu då!! kram

2008-02-07 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback