blandat..

Fredag:
Läget: fortafarande förkyld, låter ännu som hesa barbro när jag pratar, men ja vad fan nu får det vara bra.. har nog ingen feber idag iaf så det är ju skönt...

Lägga planer: Insett att den där hyresrätten på linnegatan vore superschysst o nice, men att den andra vore bättra ur många andra aspekter som man nog bör tänka mer på just nu.. MEN nån jäkla gång ska jag bo i en fin fin sån där lägenhet om det så är när jag är 80bast o drar fram med rullotorn.. =)

Irriterande: Är bara 1 en annan person kvar i budgivningen, personen bad igår att få fundera tills idag, hmmm o när han väl funderat klart så höjer han (som vanligt ) med 5000 alltså ursäkta men var han tvungen  fundra hela kvällen för att höja 5000? ja ja man ska väl inte förstå alla i vår värld...

Hemlängtan: MMm det blev så ändå att det slutade med att vi satt här o funderade in i det sista på om vi ändå skulle ha åka hem över helgen, är nog mkt J's skoterådra som lockar he he.. men insåg att tiden var för knapp o att det kändes för dyrt för att bara hinna hem o vända typ ( i och med att det är träning både på tors o sön..)

Drömmar: jag vet inte om det är min feber som gör att jag drömmer så knasiga drömmar, om än den var rätt trevlig he he.. kanske för att mina tankar glider dit rätt mycket på dagarna oxå... kan inte låta bli att tänka på det..MYYSSS

Väder. ja det är grått o trist ute, kunde det inte ha varit en sån här lovely dag så man bara hade myst ute en stund

Kläder: ännu linne o mysbrallisar (som jag för övrigt sett ut nästan hela veckan, hmm nej ska jag nu kalla mig frisk kanske jag ska överraska ,ta en lång skön dusch o svida på mig lite finare kläder..fast hmm orka he he)

Nu: ja nu får det räcka nu ska jag nog ändå gå o fixa lite här hemma o försöka se lite pigg o fräsch ut =)

See u, stor stor puss o mega kyss till johan

Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och önskar en trevlig helg!

Postat av: Lotta gammal granne

Men vad skönt att du är bättre! Låter klokt det där med lägenheten. Det är klart att du kommer att få chansen att bo så någon gång. Ni är ju inte lastgamla precis. Du ska se att de andra kommer att dra sig ur budgivningen snart. Trist bara att priset ska drivas upp i onödan. Bara badkaret i den lägenheten skulle vara värd en mille att få ta ett dopp i !

Kram

2008-02-08 @ 10:55:30
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Cammi

Synd att ni inte bestämde er för att komma hemmåt, för de har lovat kanonväder i helgen! Återstår väl att se hur det verkligen blir, men i mon ska vi ut med skoterna oavsett väder :-) Kram på er!

2008-02-08 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback