bubbel...

Japp snart var denna dag slut o den lär ju inte gå till världshistorien som en av de mest händelsrika...
Är sjukt sugen på sushi nu, men får istället hålla tillgodo med min egenlagade middag, får bli lite ris o biff med bambsuskott o champijoner, ganska gott det med, men sushi är det som suttit bäst he he...

Oj imorrn är det dags för skola igen tror vi började typ 9 imorrn o får tillbaka vårt arbete hmm oj oj undrar hur mkt bakläxa vi fått....sen ska vi sitta med gruppen, jag vet inte ännu hur jag ska göra med det om jag ska sitta med dem eller om jag ska säga att jag nog ska droppa av sant, för vad, jag kommer ju mest troligen börja jobba nästa måndag el så måndagen efter det..hmm ja ja får ja se imorrn. Imorrn ska jag iaf baske mig träna...
Sitter här o grunnar på nått lite roligt man skulle kunna göra i helgen men vet inte riktigt vad för helst ska d ju inte kosta för mkt bananer...Är lite avens fakitkst för i helgen glider en vän till mig till new york, fan alltså livet är inte rättvist he he...så nått litet kul måste ju liksom lilla jag hitta på att göra, frågan är bara vad...Hade det varit mera vår så hade det varit rätt simpelt då är det bra mkt roligare åka övrallt, men då hade jag nog velat åka till köpenhamn eller nått sånt fast som sagt det gör jag hellre när det blivit vår eller sommar...O hadem an haft mera kosing så hade det ju suttit rätt nice med en weekend till till Barca, London eller paris eller nått sånt, men njet får nog bli nått lite billigare... En hemresa känns inte så aktullet fkaitkst, ksotar ju fan ännu mer än en weekend resa till paris typ sjukt men sant..

mmm mmm mmm mmm säger jag bara när jag tänker på att knapra i mig candylandy o även så tänker jag på lite andra heta saker he he..kan väl säga som så att dem sakerna är mitt begär just nu! Hmm nu till viktigta godisfunderingar, är intej ag som blandat påsen, hoppas nu jag blir nöjd över innehållet he he o sen en liten lustig sak.. Varför är det alltid så även när man vlat själv att det bara är dåliga kvar i slutet??? Man väljer ju liksom bara goda när man plockar sin påse men sen finns det alltid ändå kvar dem där som man liksom inte vill ha... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback