ditten o datten

Förbaskat skönt med helg även om det inte direkt står nått inplanerat på schemat än så är'e grymt skönt. Hoppas på fint väder imorrn ska nog höra med nån brutta då om vi ska hitta på nått mysigt ute på dan så kidzzen kan leka o kankse glida in o käka lunch el middag sen, ev kika lite hockey o på kvällskvisten får vi la se, men blir nog lugna bananas, we will see...


Har iaf gått suprans bra att jobba, jag måste säga att jag tycker det är grymt grymt roligt att jobba igen. Men vet ni kära vänner jag ska börja jobba 60% ett tag, var en annan person som vill ha mer tid o jag kände liksom att för mig så skulle det vara gör skönt jobba 60% , ska jobba så fram tills hösten sen blire väl 75 el 80% skulle jag tro.. Nu innebär d iaf att jag är ledig på tis+ons, skönt skönt =) Ja jag får iaf när jag vill om jag vill gå upp i tid igen så det e ju oxå nicigt att veta.. Man tjänar ju inte direkt storkovan nu, men man jobbar ju iaf, får lite experience men hinner även med lite andra saker, som att mysa med dottra o annat smått o gott...

Nu börjar snart let's dance, känner på mig att det blir som förra fredag, jag håller ut tills pausen men sen slår mina ögonlock igen, hade varit nice se nån riktigt bra film istället kanske.. Jag börjar iaf vara lite biosugen var bra länge sen sist.. ska nog lura med mig nån här nån kväll...

Har tänkt på en sak med minnet, ni vet virrhöna som man är =) Alltså nu när man jobbar, tvingas man ju hålla rätt på saker till höger o vänster, okej jag erkänner jag missbrukar även post it lappar he he.. Men alltså, först tänkte jag  att man kankse liksom tränar upp hjärnan lite när man måste ha så där många saker i knoppen,men vette kattsingen om det inte är tvärtom, för jag känner mig ibland virrigare än den virrgaste demente, typ låser upp cykelboden, letar sen febrilt efter cykelnyckeln;FAN, jag har tappat den efter vägen, muttrar, går ut, låser igen boden... ser då såklart att nyckeln hänger i den knippan, så som den alltid gjort, el när jag sätter in maten i mikron, tar fram bestick o grejjer, sen går tillbaka till kylen leter som f-n efter lunchlådan he he.. Ja typiskt mig.. Men man blir la kanske lite virrigare med dem här sakerna som inte dirket betyder nått för att man/hjärnan håller reda på alla andra viktiga saker he he..

ja ja nu dags sluta tjöta ..
hoppas ni alla har en dundermysig fredag!! Stor kram på er, ja stor kram till J oxå!



Kommentarer
Postat av: Lotta därborta

Hej på´re!

Det såg ju ut att funka bra med de där batteri-skrillorna i går! Hälsa och gratulera till målet.

Här är det Lets Dance i en tv och ishockey i en annan. Tur att vi har två...

Hoppas att ni har en bra kväll där borta!

Postat av: Cicci

Gumman, så kul att du trivs på jobbet. Jag är glad för din skull.
Skönt att gå ner i tid, 60% låter ju toppen. :-)
Hoppas ni får en mysig helg. Kramar

2008-03-01 @ 02:49:16
Postat av: Anonym

Lotta: Ja du , han tycker dem e rätt nice, kul att han fick göra mål iaf...
Här är'e då let's dance så mkt man nu får se med en dnasande tindra framför sig.. he he
Får ta o slå oss ihop snart kram på dig!

Cicci: Tack vännen!! Ja det känns prima ballerina! Man får liksom båda delarna, både jobba men man hinner liksom annat oxå, itne bara vara helt slut av att jobba... Men vännen nu får du allt komma hem snart, saknar!! kram kram

2008-03-01 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback