flott i massor blir det idag..

Idag blir det nog inte många knop gjorda, när jag vakande imorse kände jag mig nästan oförskämt pigg, till min omgvnings fasa he he.. Men sakta men säkert har tröttheten intagit min kropp o min tidigare planer på att hitta på ett skojjigt söndagsäventyr, nja de har väl lagts på is.. he he.. Jag ville tex först åka ut till vingåker o koll in vad dem hade där, blev ju lite inspirerad när jag hörde folk som shoppat där o dessutom niciga grejjor =) Men som sagt blir nog en annan dag . Idag blire nog en riktigt slappardag, har iaf börjat som den ska med flott hamburgare från max, gummz är så lyrisk över sin maxbox he he.. sen har det även inhandlads diverse mer gosaker som snarra, o chips allt flott .. ja vad fan får blir en sån dag idag.. kanske kolla på den där filmen som jag hyrde för x antal dar sen börjar ju va dags lämna igen den... Tur dem å kiorren här nere är så snälla med lilla mig, men är la för att jag o gummz är inne där titt som tätt o springer...

Ja just ni kanske är nyfiken över utgången igår: Som vanligt skoj skoj skoj.. ganska blött igår känns det som, var på 2 ställen igår, var kul men på olika sätt, på första stället var gubbz o alla andra gubbarna så det var kul surra lite med dem o svammla men sen gick vi  till vårt vanliga place o dansade o hade sköj sköj, Om än tårarna rann på dansgolvet när en speciell låt kom, ja fan det måste ha sett för roligt ut, dansade, skrattade, typ grät, skrattade mera, grät mera o skrattade.. ja för fan alltså tokigt =) Var iaf en trevlig kväll med hög mysfaktor!

Äh vad fan nu orkar jag inte skriva mera... See u
Kram kram kram, extra stor till johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback