framtiden... vart bär den?

Ikväll händer inte mycket jag ska nog försöka se om jag kan se matchen på datorn inte alls säkert det funkar med nätet..

Har insett att nu är det dags igen.. Nu har den spännande tiden på året redan börjat, den tiden som kan vara lite väl spännande ibland...Jag pratar alltså om tiden på året när man börjar fundera vad som händer med ens andra vänner som lever samma liv som vi.  För i år vet ju förhoppningsvis vi vart vi ska vara, om än man aldrig kan vara 100% säker ändå.. Men många av er andra, är man nyfiken o hoppas att man får ha er kvar, eller att ni kommer närmare, eller iaf fram till en lösning som ni själva trivs med!! Man börjar redan höra om lite lösa rykten till höger o vänster o inser hur många av er nu har en spännnade o även lite jobbig tid i ovetande framför er.. Men som sagt jag hoppas att alla ska få bra lösningar o trivas med det som sker i framtiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback