golf time...

Oj oj blir allt lite nervös, nu är'e alltså dags att börja min golfkarriär, gudarns skymningar hur ska detta gå ??!! he he..
Kul iaf, har ju varit på väg flera år men har inte blitt av, men nu har jag ju lärt känna en golfinstruktör o J har sagt typ tusen ggr till henne att jag måste fixa gröna kortet i år.. så nu är'e alltså dags vi skulle göra nån specialdeal, men fan är ju skönt börja här snart ...

Så först får ni allt se upp när ni hör nån ropa FOOOOORRREE he he... men sen attans får ni allt passa er när mitt handicap kryper längre o längre ner förbi var o en av er he he... nej allvarligt vet inte om mitt tålamod pallar med det där, jag hatar ju liksom den här delen av att vara dålig på nått o i golf lär man ju toksuga i början....
Dessutom blir jag nog lite mer nervös av att det är en man känner som ska lära upp en, som sagt jag tycker ju inte om att vara sämst på nått.. ja vad fan jag får la visa upp mig igen på nått år så hon får se hur grym jag har blitt he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback