håller tummarna...

Nu sitter jag här hemma i soffan under täcket o bara myser gumman har redan somnat. tänkte för glida ner till CC i dag men kände att det var nog inte läge för det efter en lång dag på dagis. Istället sitterj ag hemma o håller tummarna för gubbz skull att han håller idag Han hade nämligen nån känning i höftböjjaren o var ju inte direkt sååå glad över det med tanke på att han haft rätt otur med skador ändå på sistone.. Så håll tummarna!!

Har bestämt mig för att den förärdiska kaffemaskinen som gör så jäävulusiskt god chocklad på jobbet ska få vara för lilla jennybenny, är nog bra många sockerbitar i varje kopp chocklad man tar, men i löööv choklad men från och med nu NOPE no more! Får visualiera Anna skipper framför mig he he...
Fick iaf en stor självfallaet oöppnad chokladkaka idag av en tantalotta på jobbet o en annan patient gav en hyffsat bra komplimang, dock sa personen även senare saker som jag kände please don't tell me more.. Hmm berättade om alla städer o så som denne varit i, "ja säg vars man inte har varit egentligen o då menar jag inte bara städer..." så skrattade personen i fråga lite så där finurligt o rått.. hugaligen rysningarna går ännu längs kroppen min...

Tog mig iaf en solpaus på soaliriet på lunchen, mäkta skönt var det, komme nog ske fler gånger...

Idag stod det tydligen i Ab att vår käre vän P med familj ryktas på väg hit, sanningshalten i det har jag ingen aning om. Men det jag kan säga är att ingen skulle bli gladare än vi om så vore fallet, Oj oj saknar gofamiljen!! Gubben ringde iaf mig på jobbet idag o berättade vad som stod i tidningen han lät så glad, han hoppas nog lika mkt som jag att det ska vara sant... men som sagt var våra vänner än hamnar el stannar så hoppas jag att lösningen blir bra för alla!

Idag ville iaf L ta en fika men jag jobbade ju till 17 o sen bråttom till dagga o så match , hmm ska la försöka fixa det nån annan dag ,men vette kattsingen om det hinns denna vecka, ja ja no panik man hinner ju...

Imorrn har jag iaf kort dag o ska nog försöka träna efter jobbet, men måste nog packa väskan redan nu, annars vet jag att jag tänker på morgonen så där lite nyvaken, att nja jag tar det ikväll istället he he...

 nu dags att softa lite see u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback