här är den....

Japp här är den låten som fick tårarna att spruta på dansgolvet igår, som sagt blandat med skratt över att just tårarna sprutade... hmm vet egentligen inte varför tårarna sprutade av just den... men fan A det måste ha sett för roligt ut, där står vi 2 damor o dansar till de lugna låtarna o fan som sagt, ibland skrattar vi o ibland så fan rinner tårarna massor o A gav mig tokhård kram som fan bara gjorde som sprutade ännu mer ha ha.... o så skrattar man som sagt lite för att dem sprutar på...

http://www.youtube.com/watch?v=uRTZniv-6Zo

O den hade samma inverkan på mig när jag lyssnade på den idag =) För då tänkte jag ju såklart på varför dem rann igår he he.. Ja ja jag hoppas att det är bra, vill inte vara utan! men kanske måste, nej det vill jag inte...ja ja den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback