helg =)

Fredag kväll, wiiihoooo.. Ja det är det som är skönt med att börja jobba att liksom helgerna återigen känns lite mer speciella... =) Ska bli så lovely med helg om än jag tycker det har varit väldans trevlig första vecka på jobbet (fast super mkt, för mkt jobb på alla..) Idag har jag haft bokade patienter på mig, kul kul..

Vet ni i natt vaknade jag med världens värsta tokhuvudvärk, Jag har ALDRIG haft så där ont, det var hemskt alltså, jag blev faktiskt lite rädd o tänkte shit nu händer det nått i lillknoppen min o det vore ju förargligt om jag skadade de få hjärnceller jag har o bränner upp alla till sågspån =) nej men allvarligt var lite läskigt, men okej det blev bra med panodil o värken kom nog av att jag slarvätit (mackor o oboy) efter att ha pumpat stenhårt..så säkert därför... dessutom blir man säkert lite nojjig av att höra o se alla med diverse olika problems nu hela  dagarna... =) Surrade även lite med 2 personer igår kväll, var väldans trevligt, hoppas det blir snart igen!

Imorrn ska jag nog kliva upp innan j's matchvärmning *host host* (återstår att se om jag orkar) o träna lite, sen efter värmningen ska jag nog brumma in en snabbis på stan.. o så blire lite match sen  o efter det vin mys med lite ladies, efter det återstår att se vad som händer.=) Men alltså en rätt fullspäckad lördag ,men känns även som att det blir en trevlig sån!!

Men vet ni nu ska jag sätta mig o käka lite oxfile o potatis, yummieee... sen blie nog en cider o naturgodis i soffan.. mmmm härliga härliga fredag!!!

Puss puss puss stor fet kyss till johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback