Ibland önskar jag sverige/världen var likastor som en tändsticksask..

Ja så man kunde träffa alla precis när man ville!!
Jeps var som jag trodde nu är man back on track o det känns som att det säkert blir en trevlig lördag kväll, fast visst suget är inte allt för stort än men det kommer..
Har iaf kommit på vad jag skulle tycka det vore skoj att festa med alla pinglorna tillsammans, nu vet ju jag att detta är en smärre omöjlighet då ni bor land o rike runt vissa av er tom utanför landets gränser.. nåja bara jag får träffa er nån gång då o då o mysa lite är jag nöjd =)

Mina gopinglor vad kul vi skulle haft:

image471
image473
image474
image475

Sen är ni ju många mer som jag saknar o gärna hade myst med o haft roligt med : Sanna, Anna S, Anna E, Anna L,Madde, Johanna F, Jonna, Marran, Erran, Nina, Cammi, Maj-britt, Ewwe,Jana, Mia Susanne.. för att nämna några.. oj oj oj miss u girlzz!!



Okej en del pojkar saknas oxå.. eller mest andra halva av grabbarna grus!! =)
image472

Kommentarer
Postat av: spookface

hmm vem e gopinglan till höger om dej på första bilden.. hon smälter ju isarna vid antarktis.. damn!!

Postat av: Anonym

He he.. ja du hon är en av dem bästate av dem bästa, skulle du känna till insidan, good damn it.. =) Goare o finare flicka får man leta länge efter!
Det är min vän som jag lärde känna i götet, J spelade tillsammans med hennes kille

2008-02-02 @ 19:16:12
Postat av: Cicci

:) Oj nu blir jag lite rosig om kinderna. Vilken komplimang.

Du är så go och jag saknar dig sååååååå! Gissa om vi ska hinka vin när jag landat på svensk mark igen :-)

2008-02-02 @ 20:57:20
Postat av: Cicci igen

Va så kul att prata lite med dig gumman. Om än bara 8 minuter. 8 värdefulla minuter att få höra din röst.

2008-02-02 @ 21:45:43
Postat av: Annicka

Ja du det hade blivit en fest utan dess like.....massor av vin och surr om allt och ingenting.Hoppas att du/ni snart är på väg hem en sväng....sköt om dig, kram kram.

2008-02-03 @ 07:19:23
Postat av: Lotta där borta

Haha.. Johan är för skön på den sista bilden där..

Måste kommentera det där med syskon också. Du skall bara veta hur mycket kommentarer man kan få när man har tre tätt i ålder. Folk tar sig friheter att säga typ.. ja.. allt möjligt trist. Jag ler mest för jag är van fast det är ju faktiskt kränkande ibland. Man kan ju undra varför just detta är ett område där man tycker att man kan lägga sig i andras liv. Och det där med att vi har tre pojkar "åhhh... vilken fart det måte vara hemma hos er.." Det stör jag mej väl egentligen inte på men vem vet hur det hade varit med tre flickor. Det är ju inte säkert att de hade varit intresserade av att leka med dockor hela tiden...

Ska erkänna att man tänker i bland på hur skönt det hade varit med bara en.. men då skulle jag ju inte ha haft mina tre gryn förståss och de vill jag ju inte välja bort. Inga lätta beslut men helt upp till var och en. Fram för valfrihet!

2008-02-03 @ 09:59:14
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Cicci: ja det var väldigt kul höra din röst, om än jag kunnat tjöta bra myckt längre =) Hoppas allt är gott med er nu, stor stor kram

Annica: he he ja det hade blittt kul, ja ingen aning just nu när nästa gång blir men då msåte jg ju kika in läggan din! Hoppas allt e fint kram

Lotta: he he ja han e för go där =) Ja rent allmänt verkar d här med folks ha barn/inte barn, syskon vara nått som en del tycks tro att det kan vara med o beestämam
eller lägga sig i... mkt konstigt! Ja du det kan jag förstå att ni fått höra en del saker o att man tillslut kan bli less på allt som folk säger o tycker... O du en sak till bara... NI "grannarna" hör så kalrt oxå till skaran av folk som jag/vi skulle vilja pimpla lite med he he..Hoppas det går bra med hemtentan kram benny

2008-02-03 @ 12:32:59
Postat av: Elenor

Saknar dig också!

2008-02-03 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback