Ledig dag...

Ledig dag skönt skönt:

dan har hittills innehållit bland annat:

* Lovely morgonprommis i solen runt stångån..

* Lite bankärenden..

* Kikat på stan lite, Hmm J sa att gummz mössa var borta så jag spanade efter en ny halv varm fin, inte det lättaste hitta nu...nåja hittade 2 tillslut (fast väl på dagis hade den ju återhittats..)
Köpte även bara lite andra småsaker till gummz, samt en målarbok o typ klistermärkebok som hon förhoppningsvis roar sig med ett tag ikväll...Köpte nada till mig själv, mitt mission var ju eg köpa hårfärg, samt några pjucks till jobbet men det glömdes så klart bort...

* sen blev det lunch med skoldamerna, nice nice  alltid kul att se dem, sköna bruttor.. Måste ta mig i kragen nu o se hur E har det hemma sen... Just ja får ju inte glömma spana runt lite på nätet efter en sak vi pratade om=)
Saknar verkligen inte det vi läste om för fem öre, hugaligen  he he.. men de sköna damerna...

* sen ringde gubbz o tjorvade om hurvida vi skulle lösa bilfrågan, fick bli så att han kom o lämnade den till mig...

*brummade iväg till dagga o hämtade min ögonsten, hon var lika glad som vanlgit när mamma kom, NOT! Hon är verkligen inne i en "tycker inte om mamma" fas... Inte så kul för mig när hon är arg o sur på mig, jag gör mitt bästa för att vi ska bli friends igen..


* ja ja nu hemma, funderar på vad man ska hitta på fram tills de är dags bege sig mot CC, inga bra ideer, erbjöd mig läsa lite böcker men nej det ville t inte men jag antar jag får leka bebis snart o hon  är min mamma.. =)



Idag fyller svärfar 50år. så stort stort stort Grattis till dig fr oss nere i LKPG!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också ledig, har lov =)
Ha en fortsatt fin dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback