Lista....

Orkar inte med nån annan tankeverksamhet så jag tänkte det var dags för en liten lista...

Har du på dig idag?
direkt jag klev innanför dörren hoppadej ag ur mina jeans o satte på mig mina gråa mysbrallisar, har även ett vitt linne o en svart långärmad tröja.

Har du kramat någon det senaste dygnet? joo då

Har du pussat någon det senaste dygnet? jeps... får många blöta pussar av dottra min he he...

Har du för frisyr? har uppsatt i en svans idag..

Har du husdjur? nope, om inte dammråttorna räknas förstås..

Har du pallat äpplen? Ja då...

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? jooo det har nog hänt...

Har du ätit senast? nallat lite godis ur påsen min 


När vaknade du i morse? 6.55

När skrattade du senast? Nyss när vi upptäckte att vi inte var ensamma med vårt lilla köksrajtantajtan, utan även grannens personliga assistenter verkade ha uppmärksammat detta he he he.....

När var du på fest senast? inte lördan som var men den innan det...

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? hmm ja vet inte riktigt...

När fick du ditt senaste sms? Idag vid 14 tiden

När är du född? 20 oktober, 1980, på natten

När tog du studenten? 1999


Vem kramade du senast? var nog tindriz

Vem pratade du med i telefon senast? Mamsen

Vem skulle du vilja se ut som? ja jag är nog rätt nöjd med att vara lilla jag, men annars finns ju många sjukt söta, tex Jessica Alba, Kate hudson, Rhianna.. men hmm ja jag trivs som Jenny Soooozzzzzooooki med =)

Vem fick du present av senast? hmm ja det var nog ett tag sen nu, skärpning he he... så det var nog nått litet mamsen säkert!

Vem gjorde dig arg senast? Johan när jag blev utelåst

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Ingen ssjunger, hör på när t plakar i badet..

Vem bor du tillsammans med? La familia loco... =)

Vem vill du kyssa nu? Johan utan tvivel

Vem spelade du tv-spel med senast? var nogg när vi lirade wii med P & A

Vad väljer du, glass eller godis? Godis

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll, hatar kliva upp på morgonen, fast inte mycket slår morgonmys heller ;-)

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton, är ju mer allas dag o så mys med familjen

Vad väljer du, katt eller hund? Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon

Vad väljer du, sova eller sex? Sex sex sex o så lite sova o så sex ha ha ha

Vad väljer du, sola eller bada? sola tills man blir alldeles varm o så lite svalkande dopp o bus i vattnet...

Kan du laga mat? Jadå, sen om den går att äta får la nån annan avgöra he he

Kan du göra volter? öhhh nej, inget vidare bra på såna konster...

Kan du köra bil? joooooo....

Kan du ditt eget mobilnummer? Jappsi

Kan du säga hur många du har på msn? Ja

Kan du säga vad klockan är? Ja 19.28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback