lista..

Vilka är ditt favoritpar skor? Det är nog mina vita conversisar, fastj ag bor för tillfället ofta i mina svarta låga stövlar

Vad gör du? skriver här, väntar på att gå o bada, längtar lite..

När drack du sprit senast? hmm dricker rätt sällan sprit sprit men blev lite av dne varan i lördags..

Har du lugg? nopp, eller nja lite sne lång lugg, men har tidigare haft kortklippt lugg rätt länge

Fest eller slacking? hmm idag helt klart inte fest.. känner mig inte vidare pigg o fräsch.. men visst det är trevlgit med fest ibland men liksom ilagom dos, msåte ha lite slapp däremmelllan oxå....

Gillar du sport? jorå... kan inte riktigt låta bli, sån sport som det händer lite grejjer i...

Vill du ha barn? har min skatt o hon räcker fint just nu

Vilka språk kan du? Svenska, engelska.Har även läst franska (hade fan 5 när jag gick ut högstadiet) samt spanska men kommer inte ihåg mkt av dme språken..

Borde man röka på pubar? Nope, är rätt bra att man inte får det nu.. men har ni tänkt på en sak, fan vad luktar prutt på dansgolvet nu istället he he...

Är du stolt över ditt liv? ja då, jag är stolt men inte liksom nöjd man ksa alltid blicka framåt o se möjligheterna till att det ska kännas ännu bättre.. men visstj ag har en utbildning, jag har fått världens finaste dotter.. kan fortsätta...

Vilken låt lyssnade du på senast? All of me. 50cent feat Mary J

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? New york, eller LA

Har du ngt djur? nope

Har du ngr trummor? öhhh nää..tur för mina grannar =)

Tittar du mkt på tv? ibland, ibland inte

Har du varit med i lokaltidningen? Jadå, inte här direkt, (ja förutom de gångerna gubbz varit så gullig o pratat om mig) men hemma var man ju i tidningen ett antal gånger när man var liten, ni vet alla lagfoton från cuper o sånt man vann...

Vad kostar det du har på dig? 1000kr ca

Vilken färg har dina väggar? he he här i köket är dme gråa men med tindras graffitti på..

Vad gör du när du inte kan sova? händer aldrig he he.. ja jag har rätt lätt sova o kan jag inte svoa går jag upp en sväng o dricker lite vatten eller nått o så ...

Har du duschat idag? Japp.

Vad gör du om ett år? Ja säg det den som vet.. då har jag iaf jobbat ett bra tag.. bor nog här i lkpg.. men mer vet jag inte

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja då det händer.. stämma, nja ibland önskar man väl det =)

Brukar du svära mkt? behöver jag svara på den frågan.... jo då det händer he he

Bästa fikat? Latte o kladdkaka

Det dyraste du äger? Helt klart min skatt tindra, annars vet jag inte äger inte nått särskilt dyrt..

Favoritpålägg? varierar, men skina el ost


Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
svarta tights

Vad lyssnar du på just nu? nothing

Vad åt du senast? pastasallad med kyckling

Hårfärg? mörkhårig

Favoritmånad? JUli

Favoritdag? Fredag

Choklad eller vanilj? Choklad.

Vad har du för färg på tandborsten? hmm ja den är nog rosa o grå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback