Lista ...

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?

Nej det är lite svårt han bor inte i sverige...hade nog inte gjort det ändå he he

Har du sett din bästa vän gråta?

Nja, ja jo.. det har jag nog, kanske inte så här tokgråta...

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Ad-droppar som alla andra kidz säkert

Vad åt du senast?

lite snarra...

Har du fått någon komplimang idag?

Japp att jag är ung o söt o säkert har grabbarna springades efter mig he he (en söt gammal tant)

Har du varit med i en rättegång?

Nope,

Är du polare med grannarna?

Nej fan vi har skittråkiga grannar nu, men våra förra grannar kallar jag ju ännu grannarna o dem är bäst

Vilka språk pratar din mamma?

Svenska på luleeee mål

Senaste piercingen?

Det var den jag gjorde i tungan för länge länge sen, har den dock inte kvar

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

hmm kanske idag när jag åkte hem från jobbet, satt kvar i bilen o hämtade upp övriga gled till kikkobar o köpte lite sushi

Gay?

Nej då finns på tok för många fina grabbar för att man ska måsta övergå till de kvinnliga könet he he

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Japp spytt har jag

Har du äggat någon?
Vaddå äggat?? hetsat upp nån, jooohooo det vill jag nog tro, äh vad fan det vet jag ju såklart att jag har gjort ;-)

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

öhh nej tanken har liksom aldrig slagit mig...

Har du varit på stranden?

Jaaa då , vem har inte

Har du haft en stalker?

Nope, men finns en person som var lite jobbig o fick mig att må ganska dåligt ett tag, väldigt olustiga känslor..hmm konstigt beteende, skönt att det var länge sen nu.

Minns du dina/din musiklärares namn?

Hmm..bara på högstadiet anna-Lena hon var toppen, hon på gymnasiet kommer jag bara ihåg hur hon såg ut, kanske hennes namn var karin inte säker.. men men 4a fick jag iaf, trots att jag suger på att spela

Hur bra är din syn?

inte så bra som den borde..

Har du varit på ett party?

Har ni fest eller?? he he.. jodå det har la hänt..

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej verkligen inte fan då skulle jag skita ner mig, fast jag är ju lite så där dum oxå, o skulle nog kanske ändå kunna kliva ner i en sån där bur, bara liksom för kicken av det hela, men det är verkligen inget jag drömmer om att göra..

Vad skulle du säga om någon sa att hon/hon var kär i din bror?

ja vad kul

Har du varit utomlands?

Jeppz o nu suger det massor i lilla mig efter att få åka nånstanns jag villlllll!!!

Har du sett din bästa vän naken?

He he, kanske inte spritt språngade, men det mesta..

Var är dina syskon just nu?

Jocke är nog i umeå o plgugar skulle jag tro

Vad var den senaste drömmen som du minns?

ja den var fan sjuk, ni vet ett sånt här spel när bankar ner gubbar så fort som möjligt, jag var den som höll i klubban o lite olika personer hoppade upp o jag försökte banka ner dem, men dem hoppade bara upp igen he he... ja jag kommer ihåg mer men det är så sjukt så jag behåller resten för mig själv he he..

Vem ringde dig senast?

Var nog missat från Anna

Vilken tid gick du upp imorse?

06.55

Vad ska du göra i helgen?

träna, kila på stan, kika lite hockey, dricka lite vin med ladies ja mer får vi se.. ..

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

He he du är fan tokig.. men hoppas din dag blir bra iaf, kanske ses imorrn:-) kram på dig

När var du riktigt sjuk senast?

hmm tyckte nog jag var riktgt sjuk förra veckan, brukar aldrig vara sjuk så länge, men ananrs var det nog för ung 1år sen när jag hade magkatarr, attans vad dålig jag var då..

Vem är den senaste kändisen du tog på?

hmm brukar inte direkt ta på kändisarna..men va fan hmm är väl i sånt fall kanske danne som vann bb för nått år sen he he...

Vad finns i din bakficka?

Har ingen bakficka o där brukar jag då ändå aldrig ha saker..

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Hade megaont i huvvet..

Vad är det första du gör på morgonen efter att du klivit upp?

tvättar av mig lite o hoppar i kläderna

Vad ska du göra efter det här?
kanske öppna en cider o krypna ner under filten i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback