Massa vårfint på stan

Okej.. har varit nere på stan idag på förmiddagen, fanns så mkt fint, men shit jag kan liksom inte bestämma mig vad jag behöver först, jeans, skor , jacka  är alla saker jag vill ha, men hittade ingen så där klockren , ja förutom skor då då såg jag typ tusen olika fina, men vill ju liksom veta vad jag ska ha för jacka först he he..ja ja o det blev inte mkt annat eftersom att skor o jacka kan kosta en del.. hmm så lite frustrerande att det fanns så mkt fint o att inget av det hänger i min garderob =( ja ja i sinom tid så kanske he he...

Märkte iaf att meldodifestivalspektaklet entrat sena var full rulle vid CC, , lite avspärrningar o montrar där inne.. hade vart skoj att gå men nada ticket...

Vet ni en sak som är lite dubbelmoral från min sida å ena sidan blir jag ju själv så sugen på en smoke mellan varven, men är duktig o håller mig från att köpa.. men å andra sidan så såg jag tex en kärring idag på stan som typ höll på att hosta ihjäl sig efter varje bloss hon tog, det liksom skrek KOL el lungcancer om henne.. Såna personer kan jag liksom ibland tycka men vad fan skyll er själv.. Ja jag vet hårda ord, men alltså hmm jag vet att det kan vara toksvårt att sluta men när liksom kroppen säger ifrån så markant så borde väl även den dunmmaste av dem dumma kunna förstå att man måste lägga ner skiten! Vad jag menar med dubbelmoral är ju alltså att jag själv e fruktansvärt sugen på smoke he he.. Fast å andra sidan så låter jag ju inte som henne när jag väl tar en smoke...

Imorrn är det nog en fullspäckad dag på jobbet, dels har jag en del egna patienter inbokade, sen var det rätt många "nya" saker som jag ska kika på med en annan ssk, så det blir skoj men vad fan ska inte sticka udner stolen med att jag mest längtar till fre kl 17.00 oj vad skönt med helg... Vore bra skönt om mitt förslag skulle bli av.. fast det händer väl säkert inte..men ja det vore iaf väldans skönt....

Länge sen jag la upp några nya pics nu, kanske lägger upp nån i helgen vi får la se...ha tålamod..

kram på er alla, extra stor till Johan,

Kommentarer
Postat av: Marran

Hej Jenny!
Ville bara skriva att jag tycker att det är sååå roligt att du verkar trivas bra på ditt jobb!
Kram

2008-02-21 @ 16:08:46
Postat av: Anonym

Hej gumman!!

Vad gullig du är! Hoppas du oxå har d nicee på jobbet! Jo det är skoj börjat jobba oj än massa massa saker..

trevlig helg!
puss puss

2008-02-22 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback