Mys nu imorgon!!

Imorrn är det ju allahjärtans dag kära vänner... hmm tyvärr blire nog inge mys imorrn, J åker ju till sundsvall o lirar o sen bussar dem hem, så det lär la inte vara hemma förrän 4-5 på natten....

Ja ja... jag ska iaf mysa ner på stan o så på gymmet... så får vi la se... kanske hittar på nått annat skoj, ja den som lever får se...

Men jag hoppas att ni alla andra där ute får det lite extra mysigt imorrn, krama nu den ni tycker om lite extra hårt, fast glöm för guds skull inte borta att visa er uppskattning dem andra dagarna oxå! Var lite som vi pratade om i fikarummet idag, att liksom imorrn förväntar man sig ju nästan lite löööv, man blir ju som nästan då gladare de dagar de liksom bara kommer spontant nån liten present eller bara nått lite oanat på nått sätt visar att de bryr sig!

Men men stora gosekramar till er alla från mig.. Ja Johan du får ju såklart en stor härligt smaskig kyss =)

168248-100







Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman, här är en till som får spendera kärleksdagen utan min prins.. Min sticker på roadtrip m laget imorgon. Pust! Men värre är det isf att han även är borta på min födelsedag på söndag!:-) Du har alldeles rätt i det du säger, kärleken är som bäst då det inte förväntas vara så!! Tusen natti kramar!

Postat av: Anonym

men vilken en inte vara hemma på pinsessans dag, ja ja det tar ni säkert igen :-) Lås in er i sovrumemt en extra dag he he...
puss på dig stumpzi

2008-02-14 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback