sängen var rätt skön imorse...

Få se nu var det många av er som trodde jag skulle ta mig upp vid 8 o ta mig i väg o träna???
Nej jag trodde väl det.. o ni hade rätt, sängen var förbaskat skön vid den tiden så ingen träning idag...

Ja ja får springa lite extra fort på stan idag he he.. Idag skulle E glida med på matchen så det blir trevligt, tänkte ju först inte kika hela matchen utan glida till J efter sisådär 1-2 perioder, men men det är ju en del ladies som kommer först efter matchen när grabbarna kommer hem,dem kankse inte är på matchen dock utan hemma o nannar kidzen så det fort kan snippa iväg till J sen...Ja ja hursom det blir en trevlig kväll på flera sätt o vis..

Som vanligt är'e dags att plocka ihop i röran, lite trevligare när Carina kommer om det är iaf lite ordning...

ja just ja kikade ju let's dance igår men somnade visst till utröstningen så nu vet jag inte vem som åkte ut får spana in lite på nätet....

Så vi får se, kanske blir en late night eller så bara myspys o hem sen..we will see!

Hoppas iaf alla har en trevlig o mysig helg.. see u
puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback