sista "fria" dagen ..

Jahappp så var'e det sista fria dagen innan man återigen blir arbetare he he...
Folk frågar mig om jag är nervös men faktiskt inte, jag fasar bara för att min sömn ska bli lidande he he.. tar nog ett tag att vänja sig att kliva upp halv 7 återigen o dessutom komma hem vid halv 6 på kvällen.. men ska bli ruskigt skoj faktiskt... Jag är glad jag får en lång o ordentlig introduktion, men jag hoppas att det liksom blir lite efter ett tag att man kan vara lite självgående för annars vet jag att jag kommer stampa på fötterna, alltså.. man vill ju som ha lite eget ansvar o fixa o dona, blir både roligare o tiden går fortare =)

Idag ska jag iaf glida ut på stadium o ja på nån skoaffär kanske, kom på att jag ju måste ha någa tofflisar att jobba i, dem som jag brukar ha ser för jäkliga ut med målarfärg o sånt på sig det går ju bara inte.. Dessutom ska jag nog inhandla en vit sporttop dels till träningen men även skönt att ha på sig så där under den ubersexiga sköterskestassen he he...

Igår blev jag nog om möjligt ännu mer avens o önskade ännu mer att jag oxå fått vara där , alltså på plats i NY, hörde av min vän, som skulle gå på Madison square garden kika lite hockey, hade shoppat mm mm ... fan vad fusk men kul höra att allt var skoj =) fast iofs det tvivlade jag ju aldrig en sekund på he he...

Min lilla sjuka är så gott som över bara lite förkyld än o jag har nada luktsinne, känns skumt faktiskt, jag känner verkligen ingenting, smak har jag litegrann men lunt nada... Kändes lite konstigt stå o tillaga middag i går o inte ha en aning om hur det luktade, ... =) Ja vi bjöd våra favvogrannar på middag (eller ni vet forna grannar..) var som vanligt väldans trevligt ha dem på besök, skönt prat, lite tips o trix, o barnen hade supransskoj... sov nog förhoppningsvis gott allihopa i natt...Vi kikade på schlagern o jag har ännu inte smält att christer sjögren gick vidare, fan skandal.. hmm skärpning...

Ja just ja på måndag skriver vi kontrakt på vår nya lägga =) som vi ska flytta till i maj, blir nog perffa, känns jättebra lagom stort åt oss, fin o mysig, nära till det mesta... har sett flera trevliga dagis i området så det blir nog oxå jättebra! om än jag faktiskt tror jag nästan kommer börja gråta den dan gummz ska sluta på trollstugan för där är det verkligen great! Men jag tror det blir bra på det nya med!!!

Nu dags hoppa i kläderna o brumma iväg med bilen o fixa mina ärenden... so long my friends! ,miss u alot!
puss puss puss extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS till det nya boendet sweetie!! Attans så roligt! :-) Önsakar dig Lycka till på jobbet imorgon, jag skall tänka på dig! :-)
Ha en fin Söndag gumman!
KRAAAAAAAM

Postat av: Anonym

Tackar så mkt stumpzi!! =)
Ha det fint ni med kram kram kram

2008-02-10 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback