Skön prommis i skönt väder..

Åhh lovely med bara skön soft kväll igår, kikade på schlagern men fyy alltså vilka bidrag, hmmm ja ja jag somnde visst i  soffan innan det hela var klart men som sagt var ju liksom ingen höjdare ändå...

Idag fick man minsann lite vårkänslor i kroppen, för Idag har family franz varit ute på en promenad runt stångån var lovely väder (lite blådsigt, men inte kallt) 9 plus grader.. Vi gick där o mös o kikade på alla fina hus, allt folk, alla birdisar o alla finna vovvisar som var ute på prommis  med matte eller husse, Var en väldans trevlig liten tripp o där kommer nog family franz befinna sig ,många många fler gånger...

Ikväll om jag hinner efter gubbz träning tänkte jag själv glida iväg o träna, måste ju testa mina nya pjucks he he...

Lite bilder från prommisen:

image476
Pappan i familjen hade visst inte snappat upp att det var ganska varmt ute =) men men vi mös på bra ändå..



image479
Vår lille kompis som gled med en bit längs ån he he.. Måste vara Johans djuriska dragningskraft, ja vem glömmer hans speciella möte med Torsten i slottskogen he he...

Kommentarer
Postat av: Lotta därborta

Kul att se (i alla fall delar av) familjen på bild! Efter att ha sett er nästan varje dag till nästan typ.. jättesällan så är det nog lite nyttigt för oss att ni visar upp er här i bland. Det är ju bara mamman som saknas (men jag får väl scrolla ner lite) ;-)

Ser ju riktigt vårigt och fint ut det där. Själv hinner jag knappt kolla ut genom fönstret just nu. Men jag ska snart skicka in uppgiften nu så då får jag väl också sticka ut näsan lite...

Postat av: Anonym

he he... tanken var att det skulle va en lite bild på mig med, men gubbz är omöjlgit ännu sämre än jag på att fota, så dne bilden blev svart... ja ja för nu får du hålla till godo med mina virriga inlägg, men snart ploppar vi säkert upp på bild igen..

Hoppas hemtentan gått bra!! har den säkert du e ju så flink o duktig!

Ja jag vet är trist att itne se er lika ofta, nu har de nya grannarna flyttat in, konstigt att kika in där o se en helt annan stil i fönstrena, nej det stämmer som inte riktigt...

ja ja kram på er

2008-02-24 @ 16:26:15
Postat av: Sanna

Åhh, vad mysigt ni ser ut att ha haft det idag!! Familjemys är bra härligt! Stor Kram, vi tänker på er. Pratade nyss om er:-) KRAM

2008-02-24 @ 20:37:55
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: cammi

Känns det inte konstigt att inte ha någon snö? :-) Skönt att slippa sopa bilen o så men ändå...här har det kommit typ 15 cm i dag :-) Så nu känns det som att skotersäsongen är räddad, har ju varit så lite snö i år! Saknar er!!

2008-02-24 @ 22:23:45
Postat av: Anonym

sanna: ja det är mysigt! Tänker på er med kram kram

Cammi: he he man vänjer sig, rätt skönt faktiskt, fast närj ag ser era mysbilder från isen o grilla korv o grejjer då saknar jag det myset..
Miss u 2!!!

2008-02-25 @ 17:39:35
Postat av: Cicci

Hihi, Torsten glömmer vi inte ;-)

2008-02-25 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback