snödepp..

he he.. ja fan jag känner mig rätt nere just nu fakitskt, varför vet jag väl egentligen inte.. eller mm jo jag vet vad det kan tänkas bero på...

Dels blev det skitväder ute fy så trist... sen vill jag göra en sak som fan aldrig verkar bli av, fast hmm borde ju inte vara därför jag känner mig lite nere för det har jag ju liksom vetat om så länge o är det så så är det väl så även om jag inte skulle vilja det..... Sen så blev min dag inte lika rofylld som tänkt, nej då fanns en liten dam som ställde sig på tvären åt det mesta.. jag/ vi orkade inte ens börja parkera på ikano var som vanligt sjukt med folk.. fattar inte att alla ska dit på helgen (hmm jag vet jag skulle ju dit själv..) så nu blev det inga nya tights =( o vad jag ska på mig ikväll har jag ingen aning om, känner mig faktiskt inte alls sugen att gå ut, inte för fem öre, hade nog helst gjort det som jag aldrig tycks få göra o idag/kväll nej jag skulle inte ta o tro det...ja eller bara ligga hemma o snarka ....C messa iaf att hon kunde komma redan vid 22, men jag vet ju liksom inte ännu om det behövs, blir ju kanske bara tjorvigt då...ja så vi får se...

Kan oxå vara en sån stund när jag känner mig lite nere just pga att det är rätt stora beslut som ska fattas snart o en del ovisshet som gör mig lite sad...fast jag vet oxå att det handlar om trötthet, (för på 2 veckor har j bara varit hemma 1 kväll o ja, man tänker inte att man blir trött men det blir man nog..)
Så mest är jag nog bara trött o less o frustrerad...  men man behöver liksom ha sina små moments då man bara känner sig lite ledsen o sad... Just nu känner jag inte heller för att gå ner till J o kika hockey, men det ska jag göra, jag vet ju att det är det som behövs för att få denna dag till att bli go o glad igen!!

Sorry för allt mittt gnäll, jag lovar jag ska snart be happy igen =)...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy gumms, inget roligt att känna sig nere. Men så är det ibland. Och efteråt kan det vara ganska skönt, man har liksom sållat ut och rensat bort dumma tankar eller sorgsna funderingar. Och som du säger, mycket handlar säkerligen om trötthet OCH alla beslut som du tycks fatta ganska snart. Men vet du vad det bästa är? -Att Du snart är tillbaka till den energifyllda kicka som du faktiskt är. Och Du är lika gosig fast du känner dig lite down. Det hör till livet. Vardagen.

Jag tror att du skulle få en kalas kväll. Är det inte då man har minst förväntningar som det brukar bli som bäst? Hur du än gör, ha en SKÖN lördag!

KRAAAAAAAAAAAAM från Sannis.

Postat av: Anonym

Gummz vad go du är! Ja jag vet det hör ju vardagen till o som du säger så känns det fakitskt riktigt skönt rensa ut ibland, även fast man inte riktigt vet orsaken... hmm ja det stora handlar väl om att böja jobba/sluta skola, kanske, flytta till annan bostad lite sånt, saker som
man nog funderar mer på än vad man egentligen tror...

du har så rätt så, oftast dem gångerna som är bäst... =)

Tack för dina uppmuntarnade ord, skickar en stoooooorrrrrrrrrrrrrr varm kram tillbaka!!

2008-02-02 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback