Solen skiner åhh vad härligt

Solen skiner, åhhhh såååå gött!!! =)

Har precis kommit hem från ett litet pump-pass, ruskigt skönt träna lite, om än benen skakade på rätt fint idag he he...  Har även hunnit snabbkika lite på stan o surra lite med A. trevligt.. Nu är'e alldeles strax dags kila ner på dagis o hämta hem busfröet.. ska nog försöka plocka till lite här hemma innan bara ser ju ut som 3e världskriget...

Fick för övrigt höra lite lustigt skvaller från kalssen idag, he he he hade jag aldrig kunnat tro.. men men i den lugnaste vassen lurar.. ähh vad fan jag kan inte såna här ordspråk.. Kom för övrigt på en sak jag nog kanske ska försöka grejja här till våren. Detta delmoment i skolan är lite svårt att fixa eftersom att den är så lång kursen o med massa grupparbete, däremot nästa delkurs som är otroligt roliga kvalitativa metoder, tror jag att jag ska föröska grejja, eftersom att då borde jag ha tagit tillräckligt med poäng för det studiemedel jag hunnit få.. Ja så får det nog bli....


nej nu ska jag plocka till lite här hemma så take care!
stora pussar till er alla, största till Johan såklart!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej solstråle! Är jättesur på dig för att du hoppat av skolan, men givetvis jätteglad för dig skull att du har hittat något som du trivs med! Är faktiskt
lite tomt efter dig... Anar vad du har hört om klassen: ) Fick nyss höra det jag med och satte väl i halsen... Hahahahha! Vinkväll framöver hörru! Ha det så fint! P&K // Sarah

2008-02-14 @ 15:46:05
Postat av: Anonym

Hej själv glädjespridare! =)

Ja jag sakanr inte stuffet vi höll på med, men jag saknar er girlz!! Fast ni är nog inte helt kvitt mig än, ska nog försöka fixa delen kvalitativa metoder iaf..

Ja jag satt oxå lite i halsen he he he....

Vinkväll du det låter inte helt fel, i dem fallen kan ni alltid räkna med mig =) Du förresten hann vi ju aldrig kika på nån match, men säg bara till om du vill följa nån gång så fixar vi det, vore ruskigt trevligt!! kram kram

2008-02-14 @ 16:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback