trötta måndag morgnar..

Måndag morgon, ska erkänna i morse var man rätt sååå  trött...Men man piggnar till rätt snabbt när man kommer igång, Jag har ju aldrig varit den typen direkt som är seg på morgonen heller (eller jooo är man hemma o får sova sååå visst fan är det skönt) alltså de gånger man msåte kliva upp så kommer jag igång rätt snabbt...


Igår hade vi 4 nya avsnitt av prison break men ok jag la mig för att sova efter 2 så dem måste jag kika på här nån dag.. drömde för övrigt sån jäkla läskig dröm om attj ag hade typ gips på foten o det var massa jäkla äckliga småkryp under gipset, hur jag än föröskte få bort dem så gick det inte. Kan lugnt säga att jag vakande med världens obehag i kroppen...

ähh dags kirra lite middag, idag får stina hjälpa till : Stinas kyckling får'e bli...

see u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback