Utan skor....

Back home... utan tofflisar.. fan det kryllar bara av foppatofflor överallt o jag ska erkänna att dem ger mig lite  rysningar... JAG VET att dem är jättesköna.. o ja visst bär dem gärna ni men mig ger dem fakitkst lite rysningar måste jag säga... men vad fan ska man annars ha, utbudet var ju inte direkt stort, o man skulle vilja att dem både är snygga o sköna.. så vet ni hur det slutade.. INGA SKOR ähh jag får fixa det där typ på torsdag eller nått..
Jag kom iaf hem med en ny sporttop, även det var juu lite svårare att köpa än vad jag först tänkt.. men jag hittade tillslut en som såg fin o satt scccchhhhönt he he..

Nu ska jag snart hoppa ner i ett bad tror jag, hmm hoppas det är nått nicigt på teve ikväll ingen aning....

hmm ja inget skojsigt att berätta så see uuu....

Kommentarer
Postat av: Anna E

Hello! Lycka till på nya jobbet imorrn, går säkert bra! Vill höra hur det går sen! Ett skotips är ju Teva-sandalerna från bl.a. naturkompaniet. Supersköna! Ska se om jag kan kirra en länk: http://www.naturkompaniet.se/naturkompaniet/Products/largeproductimage.asp?ItemId=7714&
Hmm, få se om det funkar..
Ha en fortsatt bra söndag!!
Kram!

2008-02-10 @ 16:17:25
Postat av: Anonym

Tackar gummz!!! Perrfa tack för tipset!! Ja vi får la se både vad det för pjucks o hur det går på jobbet he he.. =)
Hoppas ni oxå har det riktigt mys!
kram kram

2008-02-10 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback