Vem...

vem vill du vara med just nu: Johan eller nån jag inte träffat på länge kanske.
vem saknar du: Johan o massa folk runt omkring i landet (även utanför!)
vem pratade du med senast: Tindriz, o vuxen var la, Ann-christin, i telen gubbz, på msn Erica
vem skulle du ta med dig till en öde ö: en vacker rolig o överlevarman: J såklart
vem träffade du senast: förutom T, så var det skocken ungar på dagga...
vem älskar du: la familia.
vem fick du senaste sms:et ifrån: Anna

vem ringde dig senast: Gubbz.
vem vet mest om dig: hmmm svårt.. ja beror på finns d som vet mkt om saker nu men inte mkt om förr o tvärtom..
vem sov du i samma säng som senast: Tindriz o Johan
vem vill du gå på en konsert tillsammans med: beror på va de e för konsert .
vem vill du helst träffa utav alla i världen: oj shit ingen aning faktiskt
vem kramade du senast: Gumman,
vem lagade du mat med senast: hmm var nog oxå gummz...
vem åt du på restaurang med senast: Johan skulle jag tro...
vem hade du ett förhållande med senast:  Johan
vem har du köpt den dyraste presenten till: e nog oxå johan kanske...
vem fick du en present av senast: hmmm kanske mamsen.
vem hade du sex med senast: gissa?
vem gjorde du senaste utflykten med: la familia
vem skickade ett vykort till dig senast: hmm vykort o vykort snarare inbjudan.. P & A
vem tog du ett kort på senast: Evve, tog på mig o A i lördags..
vem har du flest meddelanden av i din inkorg: är nog A el J kanske
vem gjorde dig glad senast: ja jag hade riktigt trevligt i lördagas med alla damerna men klart varit glad efter det, även roligt prata m T, men va fan är glad rätt ofta så jag vet inte riktigt, joo igår när T lekte sjörövare var hon snuskigt söt o då kände mig jätteglad, även Jason M gjrode mig ju glad med sin sång idag...
vem gjorde dig besviken senast: åhh shit alltså inte besviken det e fel ord, för det kan jagi nte vara liksom  men kanske J
vem gjorde dig arg senast: Gubbz
vem är den tråkigaste du vet: hmm har glömt hennes namn men filosofikärrignen från när jag läste till ssk.. huga rysningar på hela kroppen...
vem är den lataste du vet: hmmm oj oj finns många kanske gubbz (han vågar jag ju säga iaf.. han vetj ag tycker d)
vem gjorde du bort dig för senast: J antar jag..
vem fick du senaste e-mailet ifrån: från Sussan om party.. (ja om man räknar bort all skit från face som komemrp å mailen oxå..)
vem är skyldig dig pengar: ingen...
vem är du skyldig pengar: Pappzen (dem kommer snart i promise!) banken
vem vill du ha sex med: Johan såklart
vem såg du på film tillsammans med senast: gubbz säkert...
vem vet du mest om: Gubbz tror jag..
vem lärde du känna senast: T lite ytligt .
vem dansade du med senast: hmmm det är ju där minnet sviker lite... he he....
vem kan du berätta allt för: J & A
vem skulle du vilja ge en ros till: Finns så många som skulle beöhva få en liten ros för att dem är lovely personer
vem av dina msn-kontakter pratar du mest med: oj oj svårt är liksom lite olika.. ibland brorsan, eller C, olika
vem umgås du mest med: la familia o A kanske
vem vill du åka utomlands med: Johan
vem bryr sig mest om dig: min familj skulle jag väl tro
vem bryr du dig mest om: går inte säga bara en, fast såklart finns en jag gör vad som helst för o det är Tindra såklart
vem hatar du: hatar e ltie starkt ord..kommer inte direkt på nån heller som jag verkligen avskyr..brukar istälelt skita i dem personerna..
vem mer än du sover oftast i din säng: J o T.
vem sov i din säng senast: samma som ovan
vem är mest omtänksam: oj finns många där med..svårt säga bara en.
vem är den gladaste du vet: e nog Anna, mest alltid glad..
vem har den bästa sångrösten: åhh shit jag e ju så dålig på sånt här kanske Alicia keys
vem drömmer du oftast om: hemligt he he
vem snodde du den här listan ifrån: vette fan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback