vingåker...

Åhhh vad skönt jag la mig precis till rätta med varma lurviga strumpor, trollisar o linne under täcket, lovely!!
Idag har vi varit till vingåker, hmm kanske inte bästa dan eg med tanke på att J var rätt seg he he.. Men det gick bra ändå o var mysigt. Jag är nöjd om än jag hade kunnat handla mer men gummz hade inte riktigt ro i kroppen så det får la bli ett besök vid ett senare tillfälle. Men som sagt jag är nöjd o det är jag pga att jag hittade mina träningspjucks som jag velat köpa här i stan, kostar 900 i stan men här 500, prefekt!!!! (ett par vita ,lite lila detaljer, puma) Sen så gled gubbz o gummz ut i bilen när jag skulle betala då passade jag på att köpa en försenad födelsedagspresent från mig o tindrizen till han. Det blev ett par vita salming kalllingar, ett par blå/svart randiga tiger kallingar, en röd frankdandy t-shirt. En svart o röd långärmad lite tunnstickad tröja..Kommer inte ihåg märket.. Han blev såå nöjd så =)
Jag såg även den vinterjackan jag velat köpa, hmm få se nu Moström (tror jag) kostar 2300 i stan o här kostade den 1100, men lite sent köpa den nu...

Gårkvällen var iaf ruskigt trevlig, först en litet snabbstop på en pub, innan vi fick bord på restaurangen, som vi sen satt o surrade på länge länge, efter det ville ägaren bjuda med oss ut o ta en drink så sagt o gjort vi fltyade våra arslen till ett annat ställe o  fortsatte surra, väldans väldans trevligt...

Gubbz var iaf lite gullig idag när han lite sött sa att han var stolt över hur fin jag är. Att han hade lust säga till en del personer igår i fall de inte hade en teve hemma så mkt som de tittade, fast mest gjorde det honom stolt. MM värmde i hjärtat mitt o vi garvade en del åt det han sa...

Skulle eg ha kirrat middag idag  det hade jag gärna gjort men som jag tidigare nämnt så finns d en herre i huset som känner sig aningens trött he he.. men jag hoppas vi tar det snart istället...
Snart börjar melodispektaklet o idag måste man la bara titta då är här från stan...blire iaf massa gotta för min del ikväll, yummie!!

Nu ska jag snosa lite på dottern min o kika disneydags =)

Puss puss puss på er alla, trevlig lördag kväll!! stor kyss till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback