visa känslor...

ciao ciao... gummz snarkar på o jag ligger bara här o chillar, tror snart jag ska kolla in vad gynning har för sig idag, störtskön brutta.... Hmm får mig osökt att tänka på det som jag tagit upp säkert hundra gånger tidigare här.. Att jag ibland kan ha lite svårt förstå en del andra personer som man stöter på här o var.. hmm alltså jag kan inte riktigt förstå såna här sk "stoneface". Att jag inte kan det beror väl på att jag själv är en sån känslomänniska, ja vad fan jag lever nog mkt på mina känslor, alltså är jag glad då visar jag, det, skrattar o ler med hela facet ,kan liksom inte dölja det he he..o för det mesta så e man ju en glad jänta.. Men  är jag ledsen ja då har jag nog inte heller såna stora problem att säga det (hmm inte en grinlolla för det, men jag kan tala om mina känslor) Det jag är sämst på när det gäller känslor det är nog att visa nån att jag blir riktigt arg eller besviken, för är det nått jag hatar så är det just konflikter...Men alltså det som jag har svårt att förstå är såna som är lite tvärtom en själv, såna som fan typ aldrig kan visa vad de känner eller tycker, alltså nu talar vi självklart inte bara om löööv känslor utan känslor överhuvudtaget. För att bara gå omkring o inte känna nått eller inte bry sig, nej det köper jag liksom inte...Fast man orkar liksom inte för den skull orda nått om det, för är en person på det viset så är det ju så.. Sen så kan jag ju tycka att en del inte riktigt öppar sig av feghet för om man öppnar sig så är man ju mera sårbar o visst det kanske inte alltid är så som man själv önskar, men va fan måste väl ändå vara bättre bara köra på o öpnna sig lite för världen...Fast som sagt är väl just det som jag har lite svårt att förstå att inte alla funkar på samma sätt som en själv..tycker bara det är lite segt med såna personer...

Sen är ju jag en sån som lätt kan bubbla iväg lite med mina olika känslor, liksom glida iväg lite, men liksom jag har ju inte heller problem glida tillbaka till verkligheten..dock tycker jag om att känna saker stora som små, ni vet bara olika känslor, olika känslor om allt mellan himmel o jord, men som sagt just dessa arga känslor tycker jag inte om he he... Är ju inte direkt den som brukar klara av att vara pissed särskilt länge.. he he.. Är väl oxå pga av att jag gärna styrs av mina känslor fan så mkt roligare att njuta av livet o vara glad än att gå omkring o sura på nån för nått man kan lösa på studs.. he he.. Fast det är självklart att det finns dem gångerna då man känner att nej där var sista chansen nu räcker det eller nått sånt. Men liksom i vanliga livet är jag inte direkt den långsinta personen, kan la föröska gå o sura ett tag, men fyyy det blir ju så trist så nej jag brukar inte hålla ut länge he he...

Oj oj bara massa svammel igen.. Summasumarum: känn känn känn så blir det fan så mkt roligare (iaf för det mesta....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback