46 miljarder..

Ja vad fan inte hade det suttit fel var tydligen en banksnubbe som mest troligen svindlat bort så mkt, vad f-n kunde han inte ha gett mig typ 1 miljard, eller vad sjutton 1 miljon, 100 000 hade oxå gått bra men nej inte en krona har man sett röken av på sitt konto... sicken typ he he...

skulle även vilja kunna ladda hem lite filmer o musik fast *host host' det hade jag ju så klart inte gjort även om jag hade kunnat, he he..

Gubbz blir borta ända tills på tisdag, hoppas det går fint med knäet, jag o gummz roar oss fint själva, idag var dagga stängt pga att de hade planeringsdag så vi fick hitta på nått lite extra mysigt.. Tänkte först glida till busfabriken men f-n jag vågade inte med min vilding, hon vill bara åka den där allra högsta uppblåsbara rutchkanan som tom jag är lite rädd för, dessutom är hon så snabb o bara kastar sig utför.. hugaligen.. Hade vi haft bilen kanske vi hade åkt på tropicarium el nått sånt, men nej vi gick ut o var ute länge i det sköna vädret, vi tog en prommis till max o köpte en maxbox o så prommade vi hem igen, skönt skönt..

Nu har jag länge länge tänkt ta fram städgrejjerna men jag kommer  mig liksom inte för, hugaligen hur kan det vara så tråkigt att städa... ska nog gå ner på kiorren o hyra mig en film tills ikväll o kanske lite gotta.. =)

Mamsen o papsen har iaf bokat en resa nu ner till oss de kommer i början av mars blir jättekul att få dem på besök en sväng...

åhhh jag vill en sak ännu, åhh frustrationen är bra hög he he...

imorrn kommer det äntligen in lite stach på kontot tack o lov dem är väntade =)



Kommentarer
Postat av: Lotta i huset en bit bort numera

Klokt beslut att undvika busfabriken den här perioden. Jag vet ett flertal som har lämnat det stället med kräksjukan i bagaget den här årstiden. Har inte hört något just detta året dock.

Vi har haft en skön hemmadag. Anton har varit och lekt hos en kompis. Fredrik har ju varit i Umeå men kommer hem i kväll. I morron ska han på personalfest och sedan ska vi till sthlm i helgen. Faan.. när ska vi städa lägenheteten där nere? *ångest*

Kram på´re!

Postat av: Cammi

Verkligen en snålsnubbe, har då inte sett till nå pengar på mitt konto heller! Kanske har han ökat på vårt huslån lite utan att vi märkt det för att få i hop det till denna enorma summa :-)

2008-01-24 @ 22:11:50
Postat av: Anonym

Lotta: ja vad skönt för sånt tänkte jag inte ens på.. Men du känns ingen ångest för det, ni har ju ert place nu iaf, så vad sjutton städningen hinns ju med när som ha nu lite mys i sthlm i helgen!!!

Cammi: ja vad fan, vilken typ va :-) ja vem vet kanske.. he he..Hade då ännu mer velat ha lite pengar av gubben nu när jag betalt räkningarna he he.. Hoppas allt e fint med er, kram kram

2008-01-25 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback