bara massa bubbel...

Varför händer det alltid mig... hmm att inläggen försvinner...irriterande...

Just nu går jag  o grunnar på en sak vore guld guld guld om det skulle bli så. vad det är kan jag inte riktigt förtälla er än men jag hoppas kunna komma med lite info snart.. he he...

Blir ingen hockey idag, var först inte sugen, sen sugen men orkade inte börja kirra barnvakt o ja tindra var nog lite för trött för match idag.. så vi blir hemma ... ja skönt det med... hade mest varit roligt surra lite strunt o mingla lite, tycker om stämning o allt folk liksom... he he..

Blev ingen träning idag heller kände mig i lite för risig form, åkte in till stan en sväng i stället, stötte på ett par damer som skulle promma runt ån, undrade om jag skulle haka på, hade varit guld men nja jag kände inte riktgt att jag orkade idag så jag hoppade över denna gång.. borde eg vila imorrn oxå men frågan är om jag verkligen kommer kunna hålla mig därifrån, tveksamt..  Ja ja är iaf skola imorrn, hmm känns la inte såå motiverande, med tanke på att jag redan innan det här med jobbet var rätt så omotiverad så är jag om möjligt faktiskt ännu mera omotiverad nu he he.. hmm hoppas få höra nått snart, jag sa ju att jag kunde börja rätt omgående vilket hon oxå ville så vi får se.. OM jag skulle få jobbet o ev droppa kursen så skulle jag sakna goflickorna o spec A såklart men hon kommer ju ändå vara min gofliiiika he he... =)

men nu spolar badvattnet för fullt så dags hoppa i plurret.. tjötar säkert lite mera sen ikväll ,bara nätet behagar funka.. puss på er, extra stor till Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback