Bibblan..

Bibblan, tänkt plugga...

Gör man det, nej, njet no... inte en chans... fy rackarns, jag kommer nog aldrig vilja börja läsa den här statistiken den e sååååååå boring... hugaligen, surrar hellre massa annat strunt eller gör andra mysiga saker , men hah det e la jag i ett nötskal liksom =)

Kanske får göra ett ärligt litet förösk iaf.. men huga i dag är man så trött oxå, ni vet det tog flera dar att "lyckas" vända dygnet till att kunna sova länge på morgnarna men nu när väl det är gjort känns det ju grymt att måsta kliva upp tidigt ha ha...

nej vad sjutton nu ska  jag vara flitiga lisa ett tag o låta hjärnan gå på högvarv en stund.. =)
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: cicci

Oooh gumman, jag såg att du ringt igår. Förlåt att jag aldrig ringde upp. Ikväll har jag lite att göra, men jag slår en signal till dig imorn.
Skönt att ni fått hem lillstrumpan, måste vara underbart.
Miss you babe, kram

2008-01-07 @ 18:39:21
Postat av: Anonym

Det är lugnt gummz!, ja du det är bra mys att ha hon hemma igen, full rulle kan man lugnt säga det är =)
Hoppas du har det/haft det supersuper skönt hemmma nu o att allt löser sig tokbra för er därborta!!! stor stor kram hjärtat

2008-01-08 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback