Blåste nästan bort...

Imorse var det verkligen värsta skitvädret, psisade ner regn o blåste som f-n. Jag trodde dock inte det blåste sååå mkt som det gjorde när jag o stumpzi begav oss ut, så ajg tog med våra paraplyer så vi inte skulle bli så blöt. Smart ide?! : NOT .. herregud dem vände sig ju ut o in på 2 sekunder o stackars lillgumman höll på att blåsa iväg med sitt, hon hade svårt att gå framåt ibland trots jag tog henens paraply. så när vi kom fram till bilen riktigt pustade hon ut o sa: " Tack mamma för att du räddade mig"  Söt eller söt=)

Tyvärr skrämde nog blåsten henne lite (framför allt skräckupplevelsen med paraplyet) så hon har varit lite grinig idag när vi har varit ute.. stackarn...

har iaf varit på ikea med A o sen fixat o donat lite hemma hos henne...blir jättefint

 En sak som känns lite konstigt är att den bortamatchen som ligger allra  längst bort är egentligen hemma...Fick iaf precis reda på min fundering varför johan inte lirade idag o fan jag tycker synd om honom nu, precis repat sig från förra skadan så får han en ny o blir borta 10-12dar, var nått med knäet som hände i första bytet.. För övrigt verkar laget spelat en riktig skitmatch, hmm inte bra hoppas att det tar sig ur den här svackan snart annars kan det blir farligt farligt..

Gummz sa precis en till rätt söt sak.. jag hörde nyss värsta klirret i vardagsrummet, FAN där rök tindras filtallrik rätt ner på mattan, hon kommer inrusande o säger "det var inte jag, det var tallriken, inte jag..jag sa nej tallriken inte göra så" Ha ha....

Ikväll ska man iaf mysdricka lite vin o surra strunt o så blir det att skaka lite rumpa var bra länge sen sist nu. Jagh ar fållat upp en annan kjol som jag hade, tyvärr tänkte inte lilla jag på att man bak har nått som putar ut, så fan den blev lite i kortaste laget där bak men vad fan det får duga...Inte lätt med storrumpan ha ha, men man får vara nöjd med vad man har o skaka sin tillgångar =) En sak jag förudnras lite över är det här med träning o att bröna försvinner, för att det består av mkt fett, men varför i helskotta kan inte samma sak ske med rumpan , vore ju bra underbart!

nej ni inte tid med detta mera, see u

puss på er , bamsepuss till Johan





Kommentarer
Postat av: malin

usch, inte kul när det blåser. här har det blåst så att gatlyktorna utanför inte fungerar, och ett kortare strömmavbrott var det nyss också... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback