en trevlig kväll som innehöll alla ingredienser en lyckad kväll ska ha..


I väntan på den bokade taxin som ändå kom sent...


Stor del av the crew förutom danskarna, weins o sara som kom senare..


Söta nyårsfina ladies.. blev en mycket engelska under kvällen.. Då trischa (till hö) var här o hälsade på..


Bilnördarna fann varandra så klart =)


Tack för den goda maten ladies =)


Vattenfallet i dryckesspelet..


Kungdanskarna förgyllde som vanligt.. (ingen bild på brian tyvärr...)


Lite cigarr hör väl tolvslaget till

Sen blev det lite dans.. med olika stilar o olika bravur...


Vissa tog det mer lugnt o nyårsmös..







Gott nytt år o god fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

hihi, han hittade visst nåt att ha på sig och stilig blev han ;-) Du är också så fin gumman. Oj vad jag saknar er, i sommar ska vi ta igen allt :)

2008-01-01 @ 22:48:21
Postat av: Maria

Hej gumman..du, han i vit skjorta, som tar de lugnt och myser med en tjej. Var tusan har man sett honom?! nån känd person?
Kram

2008-01-02 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

Ha ha ja han blev allt bra stilig.. trots han gnällde som en tant innan... Miss u to o det vet du vännen! ja i sommar blir mys på hög nivå, stranden o lite vin på nån mysog uteservering.. ha ha...

Han spelar m J...

2008-01-03 @ 12:05:19
Postat av: Annicka

Hej....nu vill jag undra var bilden på kvällens outfit tog vägen...vad blev det för skor?

2008-01-03 @ 16:34:55
Postat av: Anonym

JA just ja vännen det glömdes bort... blev stövlar ändå, o pjucksen som jag köpt lämnades tillbaka =) men jag ska tjakca några fina såna mera mot vårkanten för det e ju assnyggt till jeans ändå =)
Får la se om jag hittar nån bild bland alla bilder.. men jag trivs bättre bakom kameran ha ha...

2008-01-03 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback