fler än jag som har lite taskig syn kanske...


Kommentarer
Postat av: Lotta i huset brevid

..och typ; jag.. jag såg faan inte vad det var först. *trög*

Postat av: spookface

hmm en snabb fråga.. heter din karl fransson i e- namn?? för i såfall kan du hälsa o tacka för en trevlig stund på halkbanan i piteå för några år sen...

2008-01-31 @ 20:37:33
URL: http://spookface.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Lotta: he he.. =)

Spook: Jeps stämmer bra det.. jaha då ska jag framföra det o ha frågestund när han kommer hem he he.. =)

2008-01-31 @ 21:00:16
Postat av: spookface

hehehe... faan vad nice... det var en fin dag vi hade.. kommer dock inte ihåg vad hans kompis hette som oxå var med.. sämst var dock den rabiata polskan jag fick ha i min övningsbil... hon skrek o gapade så fort jag körde typ 15 km i timmen... när trafikläraren sade att vi skulla blåsa in i kuravan i 40... det var tider det.. hälsa så gott till "gubben".. är väl fel.. "grabben"...

2008-02-01 @ 11:48:17
URL: http://spookface.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback