fredag början på helgen...

Fredagkväll med god middag o chill o soffan verkar vara det som står på schemat ikväll, ganska soft o nice det med =)

Först drar jag mig alltid för att börja med middag spec när det är sån mat man inte kastar ihop på 5 minuter, men när jag väl börjat o inser vad gott det kommer bli när det är klart, när jag känner fredagsstämningen o kanske tar mig ett glas cider i matlagningen o bara står där o blir nöjd över  hur mumisgt det kommer bli då börjar jag njuta, då börjar det kännas såå nicigt.... Jag är ingen mäster kock o det blir inget avancerat som créme d la créme  med fylld gåslever ' a la bla bla bla... =) Fast nej jag tycker nog det blir gott ändå , det blir potatisgratäng md en smaskig kött bit god sås o fräsch sallad till... Till efterätt är jag allt bra sugen på att slänga ihop en kladdkaka,... mumisgt är ordet =)

Men jag hade även önskat att fredagen eller iaf helgen innehåller en hög dos med mys oxå.. vi får se...
Mys blir det säkert...

Nu ska jag snart ta o göra en annan sak som jag tycker är bra lovely, krypa ner i ett varmt skönt skumbad med massa tända ljus, jag tror jag låser övriga familjen ute idag o låster det bli bara min min min stund idag =)

Har även kommit på hur jag ska förösöka lägga upp pluggtaktaktiken, inte så bra upplagt med tanke på att tentan e på måndag men nu vet jag vad jag ska fokusera på att få in iaf, blir la på söndag men men ja vad fan jag lever på hoppet =) Har iaf föröskt få tag i en tant på bemanningsstyrkan på us o tänkte surra lite med henne, hoppas att man kanske kan  börja jobba lite vore fan superschysst o jag skulle verkligen vilja, hoppa i den ubersexiga sjukhusstassen igen ha ha.. nej men vad sjutton fan vad jag e sugen börja jobba lite igen.. hoppas det löser sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback