fredag =)

Så där jag blev som jag tordde nu är man glad, nytränad o piggelin, sköna sköna fredag eftermiddag =)

Hade först egentligen planer på att lura gubben min mot de västra delarna av landet i helgen, eftersom jag vet det pågår något där som han gärna skulle kikat på.. jag hade väl mest åkt dit för mysets skull, shopping (host host.. nja fönstershopping hade det fått bli) o framför träffa lite friends!  Men men nu blire inte så gubbz håller ju till i estockolmo hela helgen o dessutom verkar det bli skitväder där nere oxå, så fan lika bra hålla sig hemma...

Åhh jag hade varit sugen på ett litet vinglas eller en cider ikväll bara framför teven, men men jag har ju ingen bil o det är inte så viktigt så jag börjar åka bussen in till stan igen he he.. nej då får bli lite läsk kanske he he..

Snart ska jag hämta prinsessan o fan hon kommer bli så lycklig när jag säger vi ska handla lite godis.. krävs inte mkt för att göra henne glad direkt..

hmm nu ska jag göra ett förösk att få hem lite bra musik så jag kan gå här o sjunga o dansa för full hals.. Jadå jag gör så, o jag vet nog allt att ni är många fler än jag som står hemma o skrålar när ingen ser he he.. Lite fredags groove vill jag höra nu...

Såå pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅH, så dumt att J är i stockholm även över helgen! Hade ju vart SÅÅÅÅ MYSPYS att ses, kramas och gosas och haft det gott :-) Men skam den som ger sig, snart skall väl även vi lyckas klämma in en date?! A har snart många spellediga helger så kanske vi kan slå våra "kloka" huvuden tillsammans.
Miss U honey!
PUSS

Postat av: Anonym

ja visst är det typiskt hmm.. Ja du vännen det hade det varit =)
he he ja år 2008 borde vi lyckas få til ldet, nej men allvarligt snart är det lite lediga helger o snart är ju sässen faktiskt slut o då blire det många lediga helger så nog SKA vi få till det, sakanr ju våra goa göteborgare!!

Miss u 2!
Pösss

2008-01-25 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback