Fredagens alfabete i meningar..

A: Alltid en skön känsla när det blir fredag...
B: Bajsa bör man annars dör man...ha ha
C: Chilla är en skön start på dagen
D: dagen med stort D hoppas jag..
E: eftermiddagsfika mums =)
F: fredag vad mer kan jag säga..
G: Gnälla nej tack e ju fredag..
H: Hångla Himlarns vad jag skulle vilja det...
I: Inte tjura e ju fredag =)
J: Jenny glad o busig
K: Kankse lite k-t oxå ha ha ha
L: Lättsamma dar dessa fredagar...
M: Myyyyssssss vore nice
N: Nice vore det med mysss...
O: Olika fast ändå så lika...
P: pretty in my eyes no matter what..
Q: quuq (ha ha)
R: rolig skön dag hoppas jag på
S: sex kanske oxå ha ha
T: Tops msåte inhandlas pronto
U: Ulven hoppas jag osver idag..
V: visst blire ??
X: xxxx ha ha
Y: ynnej msåte laga lite lunch snart..
Å: Åhh neejjj vad ska man laga då, blir la kötterfärssås..
Ä: Ähh vad f-n det får duga till lunch..
Ö: Öhhh nu var visst alfabetet slut så vi säger good bye.... Ha nu en lovely fredag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback