hade allt varit gott....

Var såååååå sugen på färska räkor o gott bröd o grejjer ikväll men varenda affär e ju typ stängd, typiskt nåja fick bli varma mackor istället... Vi käkade lite räkor igår natt o jag äslakr ju verkligen det sååå oj oj oj nu är suget stort...
Hörde att en person kräkts lite igår natt, stackarn hoppas inte jag är boven i dramat, borde verkligen verkligen inte kunna vara eftersom att jag ju hade varit frisk i flera dagar då...

Idag har iaf varit en slappardag, jag har varit piggelin men skönt att ändå bara chilla..men rastlösheten kryper rätt friskt i kroppen min nu...=)

Nej nu skaj ag kika vad osm är på televisionen... puss på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Anna E

God fortsättning på er! Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton! Själv låg jag nerbäddad med feber ;-) Trevligt!

2008-01-02 @ 20:02:50
Postat av: Anonym

Nej gumman fy vad trist!!! Så typiskt. hoppas du är frisk nu vännen! Stor krya på dig kram från lilla mig

2008-01-03 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback