Hallen verkar vara nått slags rus för dottern min..

skitmatch, tyvärr förlust!
det enda som var bra var la att Johan fick uppleva hur trött man kan bli av att bara vara o titta på en match=) Jag förstår verkligen inte vad det är , hon blir såååå uppspeeedad på hallen, visst hon är ofta ett busfrö o full av energi men som hon är på hallen, njet det är sällan, men där är hon verklgien såååååå fulll av spring varje gång, pust pust man ser inte mkt... så jag hoppas vår lovely barnvakt kan ställa upp här nån timme nån gång då o då...

Sen var det en man som började surra med mig o jag visste först inte bara om han var en  typ "fullgrubbe" ute med firman , en hockeysupporter, en ionom hockeyn, men jag fick mer o mer klart för mig att mannen verkade väldigt intresserad o veta bra mkt om oss, mest om tindra.. Han såg nog att jag mer o mer såg ut som ett frågetecken o sa efter ett tag att han var pappa till en av flickorna på dagis.. då klack det till direkt, sånt där kan vara sååå irriternade när man inte fattar vem f-n personen är o man kan känna sig bra dum efteråt.. Jag fick ju säga som det var att jag inte fattat att det var han, han skrattade riktgt gott o sa att han hade förstått det... Hmm stackarn, han som är så trevlig, men jag tänkte först vad sysslar han med, började gulla o stryka tindra i håret o stod där o svajjade  litegrann efter några öl, o det är ju inte så kul om det inte är nån som man inte "känner" ... ha ha... Men men poletten trillade ju ner även denna gång =)

nej ni nu dags för oboy o rostisar... har en svag misstanke om att oboyen kan vara slut o vet ni då är det KRIS då kommer lilla jag inte kunna sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback