Hunnit med masssa saker idag =)

Fy fabians vad jag har blitt bra på att få saker gjorda på förmiddagen , stolt över mig själv !!

Imorse har jag hunnit förbi Annas place o burit några kartonger så dör bara i förbifarten, det blir nog myspys där, hon har hittat så fina grejjor, så det kan inte annat än bli bra. Sen bar det av på stan, ja vad sjutton har ju inte varit på stan på dölänge nu, men jag hade bara ett mission, ville testa en kjol som jag tycker är asfin, som L prövat innan men hon hittade en annan hon fastnade mer för.. men jag testade o måste bara säga i löööv it, fast jag vill nog oxå sy upp den lite så där ,hur nu det ska gå till man hade ju inte direkt bra betyg i syslöjden, eller vad sjuttsingen men hade ju en trea, men vår underbart gulliga lärare stirrade på mig o en kompis o sa att viiiiiiissssssa var väldigt svaga =) ha ha..... men vad fan jag köper hellre färdigsydda kläder finns så många andra som gör det där så bra att det klarar sig utan mitt bidrag till världen, fast visst som nu så hade jag väl gärna kunnat fålla upp min lilla kjol själv.. hmm men jag vet nog vem jag ske be om lite hjälp av... kom precis på en tösabit som går dräkt o design (eller vad sjutton programmet heter här nere..) så det borde ju inte vara några problems tycker man hi hi....Fast har ju inte ens köpt kjolen än, ekar lite på kontot...

Åter till klädes disskusionen, till kjolen vet jag vad jag vill ha till, men jag hittar det ingenstanns,(tänkte att det kanske finns på carlings elller jc men inte då..) hmm jag vill bara ha ett sånt  Klassiskt vitt linne med typ Levis loggan på brösten rött med svart text... ni vet... Hmm undra vars man kan hitta det??? Kanske får spana in på la redoute...

Ja ja nog om det.. jag har även hunnit träna idag, så nu tycker jag baske mig jag varit riktgt flitig och ska unna mig gotta idag o imorrn vin, men det tycker jag lätt att jag är värd, har ju tränat varje dag förutom i onsdag sen i söndags... Har för övrigt grym träningsvärk, o lär la vara ännu värre imorrn, men vad fan det ska svida lite ha ha

oj oj bara massa surr som vanlgit, nu är iaf gruppuppgiften inskickad o vi kan inte göra mer så i helgen ska skolan inte få en endaste lite ynka pytte tanke av mig, nehepp här ska bara njutas o jag hoppas att jag får njuta på det skönaste o bästa sättet jag vet ha ha....

Men see u soon maccaroon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback