Lista igen...

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jo ho svårt att låta bli liksom ;-)
Gnälla:  Nja, inte direkt, gnäller nog av mig en del  på min blogg men tycker inte om gnällspikar..
Skrika: Nja sällan, eller jo vi kan vara rätt högljudda ibland men det är liksom inte så allvarligt som det låtar oftast är det lite på halvskoj...
Sova: Ja, vem gör inte det...
Ha ångest: det händer väl, ibland kanske jag bubblar ut saker som jag sen ångrar att jag sagt el eg inte ångrar men hmm kan vara lite jobbigt ändå..
Skada dig själv med flit: Nej det vore väl rätt korkat?!
Ta mediciner du inte borde ta: Ehh nej verkligen inte..
Vilja dö: Nej, varför skulle man vilja det, jag har massa saker jag vill hinna göra innan dess!.
Drömma mardrömmar: Inte särskilt ofta men nu på sistone har det spökat lite i mina drömmar
Drömma sexdrömmar: Haha, ja men det händer nog...
Ta droger: Nej nej
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka jag är nog ganska unik ändå ha ha
Klä dig i svart: Jag fast liksom inte på det sättet, men jag tycker om svart
Gå till kyrkan: Nej, om det inte är nått spec
Gå i skolan:
Ja, fast jag är nog inte så närvarande väl där som jag borde ha ha
Röka: Bara när det e fest, men huga blir sugen bara av att se ordet illa illa
Ha sex: Jadå.. mmmmm
Ljuga: Nja det tycker jag inte om, men visst ibland nån liten vit lögn..fyy
Hata folk: nej inte hata folk, kanske tycker mindre om en del..
Lita på folk: Ja lite för lätt kanske, ibland kanske jag är lite naiv.. hmm får la lära mgi den hårda vägen

VEM:
Saknar du:
Alltid morfar, men saknar en del vänner nu o så Johan
Vill du döda: Nej ingen skulle väl va typ nån hemsk person som typ bin ladin el nån sån i sånt fall 
Rörde dig sist: rörde som i tog i eller rörde my soul? hmm el Johan o johan på båda ändå
Vill du slå: Ingen jo kanske banka lite vett i en person som inte tycks veta sitt eget bästa ha ha
Kysste dig sist: var la J
Vill du kittla: nån riktgt kittlig jäkel ha ha
Kramade du sist: var la j det med..
Vill du prata med: den som kan få mig att förstå.. eller jag behöver inte förstå bara få se när denne pratar ha ha
Skrek du på sist: Haha var nog kanske på j på nyår, när låten skulle spelas för femtioelftegången , o alla andra runt omkring började vara bra less på den, då skrek nog alla i kör "byt låt"
Vill du vara som: Trivs rätt bra som mig själv vettu
Sårade dig sist: Sårade o sårade men lite ledsen blev jag nog allt på Johan
Vill du bli galet full med: ha ha.. ja jag vet nog en som det skulle vara galet roligt med
Gjorde dig riktigt glad senast: Samma som även gjort det omvända
Fick du sms från senast: Anna
Ringde dig senast: Johan
Är vackrast på jorden:  på jorden oj vad svårt.... men jag har ju favoriter... Johan ha ha...

HAR DU:
För många vänner:
Nej för många kan man inte få
Förföljelsemani: Verkligen inte men som sagt ibland kan sms.fingret spela mig ett spratt men e ju bara av goda skäl egentligen ha ha
Tvångstankar: Nej inte direkt
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nope, frisk
Någon skada: Nej
Färgat håret: mmm masssa biljoner gånger
Brutit några ben: nej men stukat fötterna i tid o otid, smat haft hål i huvudet 2ggr
Några piercings: inte nu men har haft... i naveln, tungna o näsan (fast kanske inte alla samtidgt, lät ju lite hemskt) nu harj ag bara kvar i öronen
Egen dator: Egen o egen, men en bärbar iaf..
Bra självförtroende: för det mesta men inte alltid
Kysst någon: Jo, det måste man väl för att hitta prinsen?!
Haft sex: öhh ja det har jag...
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: ha ha.. ja vad fan det har man väl kanske ha ha
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: hmm nja inte direkt
Varit kär: joooooooooooo
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting: jorå som tonåring..
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått:
mjo, när vi var små var vi allt lite busiga...
Gjort något olagligt:
japp


HUR:

Går du: beror på jag går i min egen värld o tänker, ibland fortare ibland mer långsamt, ibland mera rakt ibland lite vingligare ha ha
Svarar du i telefonen: beror på humör o vem som ringer...
Fördriver du tiden: beror även det till viss del på humöret men även vad det finns att fördriva tiden med..
Mycket pengar har du: nada typ, just nu
Tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du:
När jag måste, fy så trist
Ofta städar du: hmm för sällan, men e så trist
Många stör du dig på: Inte så många faktist e ju bara onödigt ödlsa energi på såna, nej jag tänker hellre på dem jag tycker om
Ofta träffar du din familj:  Inte så ofta bor ju 120mil bort...

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Sjävlfallet alltid kommer jag väl vara något!
På gud: nej inte direkt
På rymdvarelser: haha, självklart, man möter så mkt konstigt folk i sina dar så en del är nog fanimej inte härifrån garv
Att folk tycker om dig: inte alltid, men oftast ja
På ett liv efter detta:
kanske, känns konstigt att liksom allt som bara är jag skulle försvinna helt..
Att fiskar kan tänka: ha ha ja dem bubblar nog på bra där under ytan
Att du kommer leva länge: mmm säkert


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallojsan sweetheart!
Vilka fina bilder på Tindra uppe i norr i inlägget nedan. Jösses, kan inte fatta hur stor hon gått och blivit. Förstår att du måste sakna!! Men passa på och njuta, kramas och hitta på ljudliga leka(tolka fritt) så länge ni kan. Det är förtjänat! Fantastiksa mammor behöver andrum för att vara just det! :-)
Jag kanske snor listan ovan om ok, kulig!
Kram på dig snyggo!

Postat av: Anonym

Thanks gogumman!!
Ha ha.. ja då vi ögr lite av både och, passar på att njuta o mysa men oj vad man saknar oxå mellan varven... Lillhjärtat e så tomt här hemma utan henne nu.. Ja jisses vännen hon e ju stora donnan nu, du vet som pratar om att pussas med pojkarna på dagis ha ha...

Sno på, bara skojsigt läsa sen =)
Krma på dig gobiten!

2008-01-03 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback