Lista igen....

välj...
1. pierca näsan eller tungan? Har haft båda men väljer även bort båda i dagsläget inget jag tycker e så fint
2. vara seriös eller rolig? hmmm de flesta ser nog nog som rolig o jag får nog instämma, seriös är kanske inte första ordet som kommer upp i folks hjärna när det ska beskriva lilla mig ha ha
3. dricka röd eller grön mjölk?oj få se nu färgerna här nere är ju helt knas, så jag dricker helst blå.. men av röd o grön så väljer jag grön för det är mellanmjölk, hatar den fetaste mjölkne som är röd...
4. brinna upp eller drunkna? helst inget!! Men msåse jag välja så låter drunka lite bättre
5. umgås med dina fiender eller föräldrar? Självklart mina föräldrar

svara ärligt ...
1. tycker du om någon? Ja då det gör jag massor!!
2. sol eller måne? Sol!
3. vinter eller höst? Höst , fyller ju år då ha ha men bra mys när mörkret börjar komma o man drar fram ljusen
4. vänster eller höger? Vänsterhänt men i politik har jag inte så bra koll, kan för övrigt knappt höger o vänster, får tänka till som katten när nån säger "sväng vänster" hihi
5. soligt eller regn? Sol självfallet
6. vaniljglass eller chokladglass? Choklad

om dig...
1. hur mycket är klockan just nu? 18.28
2. vart vill du bo? Ja det är det som är den stora frågan just nu o fan jag vet inte
3. hur många barn vill du ha? vet inte det heller, har alltid tänkt mig 2 el där ett tag kanske tom 3, men man vet aldrig kanske bara blir tindrizen, det får tiden utvisa just nu är vi så nöjda med vårt lilla busfrö
4. vill du gifta dig? Jo då
5. rullar du spagettin eller skär? Jag skär nog
6. har du ätit sushi? Japp, mums fast jag har mina favoritbitar o dem som jag alltid väljer bort
7. favoritglass? Mjukglass på sommaren är svårslaget
8. hur många olika flingor har du i skåpet? hmm ett gammal cornflakes paket tror jag
9. humör? fundersam om jag ska orka åka o träna ikväll 

har du de senaste 24 timmarna...
1. pussat någon? japp
2. sjungit? Ja då i tindrizens mikrofon ha ha
3. vad sjöng du?  oj oj tokade mig bara o sjöng allt möjligt som kom ur min mun...
4. blivit kramad? japp
5. känt dig fånig? nej då, tycker om att fåna mig så jag känner mig sällan särskilt fånig ha ha
6. saknat någon? Ja
7. dansat galet? Nej
8. klippt håret? Nej
9. gråtit? Nej
10. ljugit? Nej
11. blivit kysst? nej

annat...
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? fakitkst.. fast inte så allvarligt, vi åkte 3 st på en cykel i uppsala o hade visst  inget lyse på heller o var bra berusade, polisen skulle säga till detta till oss, var på vi kom på den brighta iden att cykla ifrån dem i uppförsbacke.. ha ha vet inte vem som skrattade  mest i slutändan för poliserna hade bra svårt hålla sig för skratt när de höll sitt allvarliga tal med oss sedan samtidgt som vi garvade som fan.. tur att vi var så söta o dem var så snälla =)
2. har du hund? nope
3. tycker du att du är attraktiv? ibland
4. sover du helst själv eller med någon? Sover helst o gärna med nån jag tycker om, annars sover jag helst själv
5. tror du på spöken? kanske hjärnspöken då'rå

Kommentarer
Postat av: Susanne

Dax att planera hemresa till 15 mars så ni kan komma på 30-års fest :)
Kram!

2008-01-16 @ 21:23:30
Postat av: Anonym

Åhhh låter hur kul som helst!!! du vet ju att det är lite svårt planna, är dessutom just då slutspelet börjar tror jag.. men oj det vore grymt skoj! Får bra mkt ångest annars känns som att jag msisat så mkt skojsigt hemma nu ,är 30-års fest i helgen med.. åhhh blir frustrerad...
men gummz vi hörs kram

2008-01-17 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback