listtime...


Är det omoraliskt att vara otrogen? Ja det är väl klart att det är det..
Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land? ja man måste väl, men hoppas att man kan slippa så många krig som möjligt.. (det här med försvaret o grejjer har aldrig varit min grej liksom)
Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor? ja man klarar sig ju med en o den fattige bli ju rik.. men visst kösystem borda la gälla så inte bara det rika får sin njurar... men rent hypotestiskt så visst...
Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer för 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar? Ja vad fan vill nån betala så mkt så kör på.. (fast återigen förstår eg inte hur nån kan vilja köpa sex..o ingen ska behöva sälja sin kropp, fast det finns ju faktiskt dem som vill det, ni vet lyxhoror... )
Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar? Ja vad fan jag skulle då ta chansen spec med tanke på vilket löjligt kaos det blir här när det kommer lite snö...
Är det acceptabelt rätt att begå självmord? Nope, jag tycker det är en väldigt självisk handling,
Är det acceptabelt att ge dödshjälp? Ja. eller enligt lag nej men man skulle önska att det gick ibland istället för att folk ska plågas eller bara ligga som kollin...
Är det okej att döda en för att rädda fem personer? beror väl på situationen... o vem fan man ska döda..
Är det viktigt att den som mördare får sitt straff? Självklart, vi är lite för mesiga här i sverige ibland..
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? fan jag är som en öppen bok men få se.. Jag har bott på en lantgård, jag har varit ruskigt bra på matte en gång i tiden, jag har närmare 40 kusiner
Hur var du som barn? social, fulare, o tyckte om lagidrott he he
Har du funnit harmoni i ditt liv? hmm ibland ibland inte som sagt virrvarret finns där allt som oftast men jag trivs med mitt kaos.., det är ju liksom jag...
Hur svarar du i telefonen? beror på vem som ringer...
Är du pinsam på fyllan?  Nej då itne direkt, händer väl..Oftast ganska packad, surrar massor, skrattar en hel del, ja mest säger jag för mkt  he he.. 
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?oj fan vad svårt kanske robinson..
Vad är lycka? behöver inte vara nått stort utan bara att man känner det där välbefinnandet o mår gott i hela kroppen, ett glatt leende kan göra mig lycklig, ett rörande slut på en film som sagt krävs inte mkt för att jag ska känna mig happy...
Vilka personer beundrar du? oj det finns många, men tex ett par vi känner som var i thailand under tsunamin , ja jag tycker dem är grymma för oj vad mkt hemskt de måste ha sett o upplevt.. sen beundrar jag min finska vän som trots många motgångar alltid tycks resa sig o var så jävla stark, ja det tycker jag är grymt!!
Har du någon fobi? ormar o spindlar.. sen tycker jag det är lite läskigt bli instängd i ett jättetrångt utrymme, fast beror ju på.. blir man instängd med nån man tycker om kan det ju bara vara skoj he he..
Vad är det pinsammaste du gjort? råkat säga fel namn vid ett mkt olämpligt tillfälle.. enda gången det hänt att jag blitt så full så jag liksom kräks o grejjar ni vet med hink o sånt är självfallet hos päronen, nej fan då skämdes jag..Fast jag har ju hört efteråt att det finns dem som är värre som gör det hos svärföräldrarna o i deras bil oxå he he...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback