måste bli bättre på det här med låtar =) hehe

Har tränat för ett tag sen blev inte det som jag tänkt (dem passen börjar först nästa vecka..) men blev bra ändå..
Stör mig på 2 saker efter träningen:
1. Varför är jag så dålig på vad låtar heter  o vilken artist det är för f-n vad grym musik jag har hört igår o idag, är nog nya killen i recpetionen som sköter om det, dessutom har han lite högre volym än vad det brukar vara ibland, i like it.. men mkt mkt irri, var spec 2 låtar som jag tycker e grymma!!

2: Irriterande när man möter eller ser folk som man känner igen men inte kan placera eller inte vet om man ska hälsa o man ser att personen i fråga ser lite så där fundersamt tittande på dig oxå.. störigt he he...

Har inte vågat öppna min skolmail än ifall tentareusltatet skulle ha dykt in, alltså jag vet ju redan hur det gått mest troligen men fan jobbigt se det ändå..

Måste förresten surra med Lotta om hon har nån av böckerna vi ska ha nu, är lite lur på att hon kan ha dem nämligen..

Just ja kanske ska berätta att det inte var nån intervju idag, tanten ringde igår o undrade i fall det gick bra på måndag istället så då blir det...

 men men see u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback