middag o massa liv o rörelse...

Söndagkväll.. precis hemkommen från fd grannarna..( fan jag kommer nog fortsätta kalla dem grannarna ändå har ju liksom etsats sig fast så i min hjärna...) Käkat lite ,o surrat massa, kidzen har stojjat på som vanligt. Var väldigt trevligt o god mat så klart =) Hoppas nu J tar efter lite av freddan som han sa han skulle ha ha vore allt guld med lite betjäning vid matbordet nån gång.. Måste säga att jag trivs i deras "kaos" eller tumult ha ha nej men alltså deras liv o rörelese, jag trivs mkt bättre så när man är hos nån där man vet att det inte gör nåt att kidzen busar o leker lite än hos nån där man får vara på helspänn hela tiden för att tindra ska råka pilla på fel sak.. dessutom är det så roligt se hon leka med grabbzen, hon tycker nog massa om att komma dit o busa runt med 3 boys...

Hade kanske velat göra en liten annan sak nu här senare men så blire nog ej, så jag får väl bara chilla i soffan o kanske kolla lite på typ det här sport disasters.. oj oj alltså det är så otäckt ibland vilka olyckor som sker...

Nu msåte jag iaf kolla upp schemat för nästa delkurs som börjar imorrn så jag vet mina tider, har inte så bra pejl på det där men jag tror kanske jag börjar 10 imorgon.. vi får se...

Ha det bäst kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: f.d grannarna

Tack själva!

Trevligt med middagsgäster mitt i kaoset. Ser fram emot att ni hittar nåt här uppe så vi blir grannar igen!

Postat av: Jensan

Ja vem vet =)Ja ja tallboda är ju inte så stort, inte lkpg helelr för den delen, men vore skönt med vingelavsåtnd hem ha ha....spec som de redan verkar börjat ladda för fotbolls em.. ha ha

2008-01-21 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback