Morgonlista...

Morgonlista lånad från nån som skrev den i väntan på tröttheten..:-)


din bästa egenskap: oj svårt  säga bara en dem hör liksom ihop.. jag är glad, öppen o spontan, tycker om att ha kul o att att folk i min närvaro oxå trivs..
din sämsta egenskap: lite slarvig kanske...
kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen, ni vet flirta lite, hundögonen jag är nog sämst på arga ögonen men jag gör mitt bästa ibland hehe..
kroppsdel du tycker bäst om: oj förut var det nog my boobs men inte nu, nej nu vet jag inte riktgt, är ganska nöjd liksom ingen ide gå o fundera massor på annat..
djur jag är lik: En stor lufsig varm o gosig hund
tror du på något? hmm kankse vet inte
favoritdrink: ja du då var det ju det här med minnet, den ska inte vara för söt o inte för sur iaf..
favoritdag: Fredag, början av helgen...
liknar du en kändis? nej då ingen jag kan komma på
älsklingsfärg: vitt, svart, grått, rött, tycker om många färger
vad ville du bli när du var liten? delfinskötare, det lekte vi VARJE gång på badhuset he he
blev du det? ha ha nej du inte det..
sportbil eller familjebil? oj jag drömmer väl om en fläskig kärra, vore allt nice med en sportbil men msåte ju ha en familycar oxå..
har du nån fobi? Njaäe men jag tycker väl inte om ormar o spindlar direkt..
är du kär? he he dum fråga..
hur tidigt stiger du upp? olika, klockan har nyss ringt för dagen...
vem/vilka vet mest om dig? lite olika, mamma vet väl mest över det stora hela, men just nu vet nog A rätt så mkt om mg oxå..
gillar du att slåss eller? Nej det vore väl bra korkat...
vad har du på dig just nu? Linne, o trosor
vad ska du göra ikväll? Ingen aning , mysa hemma blir det nog
när var du senast riktigt full? så där riktgt riktigt.. hmm kommer inte exakt ihåg när det var, jo det var nog när  vi varit ute med laget o ett par kompisar hade haft 25års fest..
är du seriös? kan vara så när så krävs...
hur många handväskor äger du? ingen aning men vill ha en ny..
hur många bilar har du/ din familj: en svart bmw
vem är snyggast i världen? karln e ju bra fin, men hmm oj finns många..Jared letho e ju rätt fin..
är du likgiltig? nej det är nog sällan, skulle önska jag var det mer ibland men oftast tycker jag nog något..
hårdrock eller synth? helst inget! men  hårdrock
är du uppväxt i stan eller på landet? lite både och
gillar du att laga mat? ibland är det skoj o iblanad inte...
gillar du ketchup? ja fast mer förr, men klart man måste ha ketchup...
sushi eller hamburgare? men åhh vad svårt tycker om båda fast på olika sätt, nästan less hammisar o sushi är det tvärtom med det tycker jag om mer o mer..
är du blyg?  i vissa situationer , beror helt på vilka människor man möter oxå ,men kanske inte så ofta ändå
gillar du konst? Ja visst det är ju fint, spec  de som kan göra den, själv har man ju ingen som helst konstnärlig ådra i sig ha ha
vem är den hurtigaste personen du känner? Det är nog gubbz el nån annan i laget, fast båda lkpgs annorna är ju oxå rätt hurtiga av sig...
är du feminist? Inte så jag betcknar mig som det, men visst dem har säkert rätt i mycket av det dem tycker, fast jag tycker inte det får gå till överdrift heller, kan bli löjligt då..
känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaaaaa jag är ju ssk så visst det finns några som fakitskt utövar sin kunskap =)
när grät du senast? grät o grät men tårarna rann lite för nån natt sen, men ja varför vet jag eg inte, inte för saken utan mer hur den sköttes..
sexigaste kroppsdel: Jag är svag för snygga lagomt muskulösa överarmar... En snygg biceps kan göra mig lite tokig (samma svar som erran, håller helt klart med, jag älskar att klämma o känna lite där..)
om du vore en färg: Röd
du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa : 21-40/ slampa he he.. *garv* observera har kysst! inte samma som 6 med!
sexuell läggning: Heterosexuell men tycker att tjejer oxå kan vara otroligt fina men inte på det sättet..
om sex månader: åhh då ska jag njuta , juli , underbara sköna sommar
om du fick 10 miljoner: Resa långt bort med vänner o familj, köpa en stor typ porsche cayenne till familjen o en flashig liten kärra till mig, kanske en viper he he.. en helt ny fina garderob, äta ute massor, ge pengar till familjen, oj oj drömma kan man ju...
nära-döden-upplevelse: nej då, skulle väl vara min förlossning he he...  
konstigaste platsen du har haft sex på: hmm kosntig o konstig... men finns några platser men vi bespar mamsen det.. :-)
gruppsex: he he... nej då helst inte
har du bra självförtroende? ibland o ibland inte, beror nog liksom lite på hur man mår rent allmänt oxå
älskar du livet? ja ingen ide göra annat..
hur ser du på framtiden? svårt att avgöra just nu.. men det blir nog jättebra!
har du en bästa vän? har några lite speciella som jag tycker massa om
drömresan skulle vara: oj det finns så många olika ställen jag vill åka till, thailand, hawaii, resa i usa, australien, you name it
vad anser du om porr? hmm nej tack... har svårt att förstå dem som kan ställa upp i en film men inte svårt att förstå att folk blir upphetsade av det..
favoritfika på café? en Latte o kalddkaka kanske...
världens vackraste ord på svenska? kärlek
är du social? Ja då, jag älskar att umgås med people
vad är det mest romantiska du vet? När man blir lite överraskad o nått som man inte trodde skulle ske sker..
tycker du sex är viktigt i ett förhållande? tycker du det är viktgt få lön när du jobbar?? Fan självklart är det väl det, iaf för mig he he...
värsta jobbet du haft? Alltså finns nog inget som är värsta så där när jag har gjort det har jag trivts men jag skulle väl inte vilja sommarjobba på volvo igen men när man e 15 var det ju bara skoj...
trivs du på ditt jobb/utbildning nu? hehe.. inte överdrivet men det är helt ok
skulle du bli förlämpad om din partner tillfredställde sig själv? Nää , fast jo om jag låg brevid o han helt plötsligt bara he he he
har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? nej jag är värdelös på datorer..
gillar du att fiska? hmm nja inte direkt, då ska jag då få fisk o det ska inte vara mygg
om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? hmm svåt man vore bra skönt med en till helgdag
gillar du kakor, tårta och bullar? he he.. jo då det gör jag..
bryr du dig vad du äter? nej är en för stor livsnjutare för det.. fast lite vill väl inte äta flottmat varje dag..
om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? New York
har du tågluffat? nej
tycker du parmiddagar är kul eller pretantiöst? Det är mkt trevligt, fast det beror ju oxå på paret såklart
tror du på talesättet att "gammal kärlek rostar aldrig"? nej det tror jag inte
är du romantisk? kanske lite...
vilken är den bästa komplimang du fått? Att jag är bäst i hela världen (var väl kanske att ta i lite iaf he he..)
är du gift? Nope
om inte; vill du gifta dig? jadå men inte just nu..
hur många kuddar har du i din säng? så många jag får..
vilken var din favoritbok när du var liten? kommer inte ihåg faktiskt fast kankse en grön tjock bok med massa godnattsagot
vad dricker du helst när du går ut på krogen? en god drink el en cider
har du någonsin druckit så mycket att du fått en blackout? Finns väl de gångerna man komer ihåg lite mindre ifrån ... oftast är det ju rätt skönt att det är så då oxå he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback